ASEMAN

دختری با احساساتی آبی تر از آسمان

ASEMAN

دختری با احساساتی آبی تر از آسمان

ASEMAN

- اونا به اعتقادت اهمیت نمیدن

+ اعتقادِ من نیاز به اونا نداره
:)

اِدْموند:مدافع توانگر

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۷ فروردين ۹۸ ، ۲۲:۱۹ کلیپ

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۷ بهمن ۹۷ ، ۰۰:۳۷ چالش

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

نویسندگان

سوسک

چهارشنبه, ۵ دی ۱۳۹۷، ۰۶:۴۷ ب.ظ

هوالرحمن 


عاقا من می‌خوام یکی دیگه از داستان های مدرسه رو بگم 🙃
من یه سوسک پلاستیکی گرفته بودم انصافا عین سوسک واقعی بود😂 
بعد دبیر فلسفمون خیلی از سوسک میترسید 😈
جونم بگه براتون  زنگ تفریح خورد ایشون میخواستن از کلاس برن بیرون دستشون پر برگ امتحانی و پوشه و کیفشون بعد چادری هم بودن چادرم سرشون ، طی عملیاتی سوسک رو پرت کردیم روشون و ایشون یک جیغ زدن و همه چیزایی که دستشون بود ول کردن رو زمین (بنده خدا به مدیر نگفتن )بعد از اون قضیه ما تو کلاس اذیت میکردیم میومدن منفی بدن با سوسک می‌رفتیم جلو و اوشون لطف میکردن منفی نمیدادن 😇
البته سوسکه رو رو همه حتی مدیر امتحان کردیم منو دوستم بهمون چیزی نگفتن (بچه مثبتای مدرسه بودیم خیلی دوستمون داشتن با همه شیطونیامون )😳😳

دریافت
توضیحات: اینم سوسکم 😎

۹۷/۱۰/۰۵ موافقین ۳ مخالفین ۰
اِدْموند ...

نظرات  (۱۸)

وای چه باحالی تو😂😂😂😂
پاسخ:
چاکر پاکریم 😂😂😂
تازه جالبش اینجاس که دوتا از بچه ها ما پیش دانشگاهی بودیم اونا سوم اومدن از ما گرفتن بردن رو یکی از معلما شوخی کنن کارشون تا دفتر و اخراجی کشیده شد 😂😂
اوخعیی بیچاره ها :(
منم از اون دسته هام...شانس ندارم که :(
پاسخ:
😂😂😂😂

فداتم که :)
خدانکنه مهربون😊

راستی اسمت چیه یا دوس داری به چه اسمی صدات کنم؟؟😁
منو که میشناسی دیگه ن؟😉
پاسخ:
نچ کامل نمیشناسمت:)))
الان میام برات تو نظر خصوصی میگم 
۰۵ دی ۹۷ ، ۱۹:۴۸ لوک بدشانس
سلام جالب بود 😊 نهایت استفاده رو بردی پس 😉
دوران دبیرستان بچه ها خیلی معلم ها رو اذیت میکردن ،شوخی ها پسرها هم خیلی بدجوره
پاسخ:
سلام خیلی ممنونم 
استفاده که چه عرض کنم حکومت بود 😂
پسرها شوخیاشون به شوخی نمیبره قشنگ طرفو ناکار میکنن😂😂
اوکی😉

چرا قالبت انقدر تیره اس؟؟ :(
نمیتونم خوب جواب نظرمو بخونم :(
پاسخ:
خواسم فضا شاعرونه بشه 
حالا یه قالب خوشگل پیدا کنم عوضش کنم بخاطرت:))
۰۵ دی ۹۷ ، ۱۹:۵۹ لوک بدشانس
آره دقیقا 😂 خصوصا مدرسه ما که اصلا داغون بود 
یادمه یه بار یکی از دانش آموزها معلم زبان رو هوا داد افتاد تو سطل آشغال اخراجش کردن 😓😂
پاسخ:
😂😂😂😂😂😂😂😂😂وااااای اون دیگه کی بوده 
میگم که پسرا شوخی نمیکنن ناکار میکنن 
۰۵ دی ۹۷ ، ۲۰:۰۲ لوک بدشانس
آره البته دانش آموزی هم نبود که بخاطر اخراج شدن غصه بخوره 😂عین خیالش نبود 
با دنا خانم هم موافقم قالب تیره زیاد جالب نیست ،چشم و چارمون کور شد 😂
پاسخ:
اوه اوه مورد داشتیم البته مورد پسر معلم خواسته هلش بده از کلاس بیرون اون معلم رو پرت کرده بیرون 😂😂
چشم الان عوضش میکنم😅
۰۵ دی ۹۷ ، ۲۰:۱۰ لوک بدشانس
😂😂 حتما در کلاسم بسته بعدش 
مثل فیلما طنز 😂
یه معلم عربی داشتیم بچه ها اینقدر مسخره اش کردن وسط سال گذاشت رفت به مدیر گفته بود با این بچه ها من نمیتونم کنار بیام 😂😂
مرسی 
پاسخ:
دقیقا بسته 😂😂😂😂😂
دقیقا پسرا اینجورین وااای خدا بداد معلمه واقعا باید می‌رسید 😂😂😂
خواهش 🌷
۰۵ دی ۹۷ ، ۲۰:۱۶ لوک بدشانس
به به چه قالب خوبی 😊
آره دیگه کشته بودیم بیچاره رو خدا ببخشه 🙏😆
راستی شما دبیرستانی هستی ؟😊
پاسخ:
خدارو شکر که مورد پسند بود 😊
واقعا خدا ببخشه بیچاره 😁😂😂
من پشت کنکوریم 
۰۵ دی ۹۷ ، ۲۰:۲۹ لوک بدشانس
خوبه امیدوارم موفق باشی و کنکور بترکونى 😉🙏
پاسخ:
ممنونم 
ان شالله خودتون چی؟
۰۵ دی ۹۷ ، ۲۰:۳۶ لوک بدشانس
من یک بار کنکور دادم رشته دلخواهم قبول نشدم نرفتم 
حالا تا بعد ببینیم چی میشه 😊
پاسخ:
آهان منم سال قبل اولین کنکورم بود نخونده رتبم خیلی خوب شد اما انتخاب رشته ده تا دانشگاه بیشتر نزدم 
امسال ان شالله
ان شالله موفق باشید 
وای به خاطر من عوض کردی؟؟؟؟
مرسی مهربونممممم❤❤❤❤
چقدر نازهههه😍😍😍
پاسخ:
بعله دنا جونم 
قربونت گلم 😘😘😘😘
مورد پسند شد؟
صد در صد😊😊😊
کلی سپاسات😁😁😁
پاسخ:
خدارو شکر 
فدات 😘😘
مطمئنین بچه مثبت مدرسه بودیم😂؟
پاسخ:
واقعا بچه مثبت بودیم البته از نظر مذهبی ولی واقعا اذیت میکردیم واقعا اذیت میکردیم این رو کشدار بخونید 
😂😂😂😂😂😂
بودین
پاسخ:
😂😂😂
اگه شماها مثبتین ، منفیا دیگه چین ؟!؟!؟! :)))
پاسخ:
منفیا از ما ساکت تر بودن :)
😂😂
خیلی خوش اومدین🌼
منم از سوسک میترسم ولی محض آبروداری مجبورم بکشم
وقتی میزنم روش له میشه تمام موهای بدنم سخت میشه و احساس میکنم تو سردخونه گذاشتنم یدفه انگار برق میگره منو
پاسخ:
ووووی مخصوصا وقتی دل ورودش میزنه بیرون 😨
عاقا تو مگه پسر نیستی ؟
چرا هستم
پاسخ:
پسرا باید در مواجهه با سوسک ابرو داری کنن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">