ASEMAN

دختری با احساساتی آبی تر از آسمان

ASEMAN

دختری با احساساتی آبی تر از آسمان

ASEMAN

- اونا به اعتقادت اهمیت نمیدن

+ اعتقادِ من نیاز به اونا نداره
:)

اِدْموند:مدافع توانگر

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۷ فروردين ۹۸ ، ۲۲:۱۹ کلیپ

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۷ بهمن ۹۷ ، ۰۰:۳۷ چالش

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

نویسندگان

لپ گلی

پنجشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۷، ۰۶:۰۰ ب.ظ





عاقا بیایین بدون آرایش با لپ های گلی که نشأت گرفته از سرما هست شهرو زیبا کنیم 😊

۹۷/۱۰/۱۳ موافقین ۵ مخالفین ۰
اِدْموند ...

نظرات  (۸)

خخخخخخخخخخ
پاسخ:
والا خووووو
خوش اومدین 🌹
کاااااجججججججاااااا 
فایتینگ🙌🙌🙌🙌🙌🙌
پاسخ:
آبجی اینا که گفتی یعنی چی ما که اونقدر بلد نیستیم 
گفتم بزننننننننن بررررییییممممم
فایتینگ هم یه جور کلمه برای تشویق بیشتر برای انجام کاری عه . میتونه این معنی رو داشته باشه : ایشالله موفق میشیم
اشکال نداره همه رو با من یاد خواهی گرفت🙌😂
پاسخ:
بزن بریممممم ابجییییی
ایشالاااااا فایتینگگگگ
تشکراااااتتتتت 😍😍😍😍😍
خواهش میکنم🙌🙌💓
پاسخ:
⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩
والا :) 
بینی نوک سرخ شده حتی :))
پاسخ:
دقیقاااا اینو فراموش کردم بگم :))))
والا بوخودا 🤗
سپاس از حضورتون
۱۴ دی ۹۷ ، ۰۹:۳۴ لوک بدشانس
😁😁
پاسخ:
😂😂😂
😂😁
پاسخ:
😂😂😂
:)))
پاسخ:
:))))
ممنونم از حضورتون 🌷

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">