ASEMAN

دختری با احساساتی آبی تر از آسمان

ASEMAN

دختری با احساساتی آبی تر از آسمان

ASEMAN

- اونا به اعتقادت اهمیت نمیدن

+ اعتقادِ من نیاز به اونا نداره
:)

اِدْموند:مدافع توانگر

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۷ فروردين ۹۸ ، ۲۲:۱۹ کلیپ

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۷ بهمن ۹۷ ، ۰۰:۳۷ چالش

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

نویسندگان

عشق من

دوشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۷، ۰۴:۲۲ ب.ظ



معرفی میکنم ایشون عشق من هستن 😍

ولی خدایی میگم اگه قیافه و هیکلتون اینجور بود به خودتون مغرور بشین 😎

من وقتی درس دارم به همه چی فکر میکنم هر کاری میکنم الا درس 😑

۹۷/۱۰/۱۷ موافقین ۲ مخالفین ۰
اِدْموند ...

نظرات  (۱۵)

۱۷ دی ۹۷ ، ۱۶:۲۶ سرباز کوچولو ...
موافقم واقعا 
پاسخ:
ههههه
ممنونم از حضورتون 🌷
چقدر آشنا میاد
ولی مطمئنم سریالی ازش ندیدم
آنیونگاسیو عشق ادموند🙋
یادمه تو یکی از پست های قبلیتم یه عکس ازش گذاشته بودی😁
پاسخ:
ههههه چاغلار ارطغرل هست 
عشق ادموند چی آبجی ؟؟؟یعنی زنده باد ؟؟😂
دقیقا باهوشی دیگه هههه
نمی شناسمش 
نه یعنی سلام علیکم 😂😂
ما اینیم دیگ😏

پاسخ:
آهان بازیگر ترکیه ای هست 
😂😂😂😂عشق ادموند هم میگه سلام علیکم جیسوگ اوپا 🙋
بعله بعله 😍
هععععی
پاسخ:
چرا هعی؟؟؟
عجب مردی منم دوسش دارم
پاسخ:
ههههههه
دیگه اینجا من غیرتی میشم 😂😂😂
حاضرم بخاطرش باهات دوئل کنم
پاسخ:
عهههههه مگه تو پسر نیستی ؟؟؟چکار عشق من دارییی
مهم نیست من میخوامش
همه قوانین دنیا رو میشکنم تا بهش برسم
همه چیزو پشت سرمیذارم و فقط همین میشه هدفم ←←
پاسخ:
عههههه مال خودمه به هیچکیم نمی‌دم 😤
منم از ادمای قانون شکنما
پا میشم میرم ترکیه ها
من الان رو آسمون استانبولم دیگه دیره
من اینو میبرم تو یدونه برا خودت پیدا کن

پاسخ:
نخیرمممم پیغام میزنم میگم نذارن بشینی تا برسم 
با چتر میپرم پایین
هیشکی نمیتونه جلوی منو بگیره
زندگیمو پاش قمار میکنم ...


پاسخ:
میگم از زمین به چترت شلیک کنند😈
برام اهمیتی نداره
پاسخ:
بیفتی زنده نمیموند😑😑
اشکالی نداره
پاسخ:
دیگه آخرش میشه مال من😂
یه فکری دارم
بیا تصفش کنیم
نصف بالاش مال من
پاسخ:
من عشقمو نصف نمیکنم 
اگه نصف کنم نصف بالاش مال خودمه 😒
مگه نمیخوای باهاش قدم بزنی؟
من واسه خودت گفتم که نخوای کولش کنی 
پاسخ:
نه ممنون تو باهاش قدم بزن 
خخخخخخخخخخ
پاسخ:
😂😂😂😂😂
بین این نصف کردن من چشماشو برمیدارم...با اجازتون.
پاسخ:
نمیدمممممممممممم مال خودمههههه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">