ASEMAN

دختری با احساساتی آبی تر از آسمان

ASEMAN

دختری با احساساتی آبی تر از آسمان

ASEMAN

- اونا به اعتقادت اهمیت نمیدن

+ اعتقادِ من نیاز به اونا نداره
:)

اِدْموند:مدافع توانگر

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۷ فروردين ۹۸ ، ۲۲:۱۹ کلیپ

پربیننده ترین مطالب

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

نویسندگان

تربیت معلم

شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۷، ۱۰:۵۹ ب.ظ

سلام بر دوستان 😊


دارم ذوق مررررگ میشم 

بابا گفت کنکور تربیت معلمی قبول بشی سفر خارجی هر جا بخوای می‌برمت 😍😍😍😍

۹۷/۱۱/۲۷ موافقین ۷ مخالفین ۰
اِدْموند ...

نظرات  (۲۲)

واو...
پس حسابی خر بزن تا قبول شی:)
پاسخ:
وااااای دارم میمیرم از ذوق 
از فردا هر که خوبه خودمو خفه میکنم :))))
دعا کنید دعاتون میکنم کنکوریای عزیزم 
انشالله سربلند بشی توی کنکور:)

پاسخ:
ان شاالله رز جونم 😍 ممنونم همیشه خودتم موفق باشی 
۲۷ بهمن ۹۷ ، ۲۳:۲۶ دخـترکــِ بی نام :))
منم هدفم فرهنگیانه
پاسخ:
وااااای چه خوب ان شإالله هممون سال آینده این موقع هر رشته ای که دوست داریم قبول بشیم خانم معلم :))))
۲۷ بهمن ۹۷ ، ۲۳:۳۱ دخـترکــِ بی نام :))
ممنونممممم نمیدونی چه ذوقی میکنم
وقتی خانم معلم صدام میزنن
انشاالله باهمم سال بعد فرهنگیااان قببولیمممممم
پاسخ:
دووووورت بگردم خانم معلم جووووونم
از این به بعد کلا بهت میگم خانم معلم،خانم معلم صورتی 
وااااای به یاری خدا حتما قبووووولیم 😍😍😍😍
۲۷ بهمن ۹۷ ، ۲۳:۴۱ دخـترکــِ بی نام :))
بیشتریا بهم خانم معلم میگن فک وفامیلاو دوستا
ممنونممم عزیزمم
انشالله باتلاش قبول میشیم
خووب ومحکم بخون اجی
ب این فک کن ک سال دیگ دانشگاه باشیمم
*
اون وب مبهمک برا کنکوریاعه اونجاروهم دنبال کن تاثیرگذاره
پاسخ:
وااای عزیزم خانم معلم جیگرررر
فداتبشم 
ان شالله حتما باید تلاش کنیم 
میخونم شمام خوووب بخون که ان شالله سربلند بشیم 
وااای خدا کنه 


ندارمش با اون وبم دارمش
۲۷ بهمن ۹۷ ، ۲۳:۵۵ دخـترکــِ بی نام :))
قربوون مهربونیت اجی جونم
*

http://konkour98.blog.ir
پاسخ:
خدا نکنه آبجی قشنگم 
تشکراااات فرآوران 
همیشه شاد باشی عزیزم
پاسخ:
ممنونم عزیز جانم 💖
وهم چنین خودت :)))
فدای تو بشم من 😍😍😍
پاسخ:
خدا نکنه دورت بگردم آبجی قشنگم 💗💝😘😘
جات اینجاست مهربونم 👈💖
پاسخ:
واااای من ذوق مرگ 😍😍😍
چه خوبه که هستی عزیز آبجی
جای شما هم اینجاس قشنگم 💗💝
کنکورم کنکورای قدیم (الکی مثلا:)))
پاسخ:
😂😂😂😂😂چرا خو 
دعا بنمایید مارا
مطمئنم موفق میشی عزیزم:)
پاسخ:
فداتبشم ان شالله موفقیت هممون :))))
۲۸ بهمن ۹۷ ، ۱۳:۲۲ فتل فتلیان
Wow 
موفق باشی 
من از این مدل پینهادا دادن بهم بازم نخوندم ☹😒
پاسخ:
هههههه خیلی wow
من یکی از تصمیمای زندگیم مهاجرت هست 
ولی بهترین انگیزه برای من هست 
توووو دیگه واقعا درس دوست نداری :)))))
سلام مومن. جزاکم الله خیرا


حالا کجا می خواهید برید؟


اگه تمایل داشتید در محفل قرآنی هم شرکت کنید
http://azf06.blog.ir/post/1370


عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام رزمنده 
اگه بشه یا سوئد یا ترکیه 
من اصلا وقت ندارم رزمنده دعاتون میکنم
یادم رفت بگم(لبخند)


اگه تمایل داشتید در محفل قرانی هم شرکت کنید
http://azf06.blog.ir/post/1370

یا علی
پاسخ:
گفتین که :)
۲۸ بهمن ۹۷ ، ۱۶:۴۶ علیـــــ ََ
چه انگیزه خوبی :)
پاسخ:
برای من که بهترین انگیزه بود :)))))
حسودیم شد-_-
پاسخ:
هههههه توهم هر جا بخوی میری ان شالله اول موفق بشی :)
۲۸ بهمن ۹۷ ، ۲۲:۴۹ 😂مهسا😂 اا
موفق باشی عزیزم❤❤
پاسخ:
ممنونم قشنگم 💗 همچنین شما موفق باشین 🌹🌹🌹
هر جایی؟
پاسخ:
هر جایی که من بگم :)
یک جای خوب بگید ک زیاد هزینه بر نباشه
پاسخ:
من سوئد دوست دارم و ترکیه 
بیشتر ترکیه ای چون ترکیه ای میفهمم کامل زیونشون رو 
چه خوش شانس 0-o

ایشالله قبول شی ^-^


پاسخ:
ممنونممم ان شالله نصیب خودت :)))
ایشالا دعا کن ان شالله خودتم موفق باشی
:))))) 
روی خودت سرمایه گذاری کن،میارزه!
پاسخ:
:)))))))
آره خیلی می ارزه 🤗
سلام ادموند چه خوب تلاشت رو بکن💪💪
دبیری شغل خوبیه برای خانم ها😊
پاسخ:
سلام عزیزم ممنونم 
حتما تلاش میکنم خیلی دعام کنید:))))
خیلی خوبه اگه بشه 😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">