ASEMAN

دختری با احساساتی آبی تر از آسمان

ASEMAN

دختری با احساساتی آبی تر از آسمان

ASEMAN

- اونا به اعتقادت اهمیت نمیدن

+ اعتقادِ من نیاز به اونا نداره
:)

اِدْموند:مدافع توانگر

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۷ فروردين ۹۸ ، ۲۲:۱۹ کلیپ

پربیننده ترین مطالب

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

نویسندگان

چالش پسر تنها

پنجشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۷، ۰۹:۱۴ ب.ظ

سلام دوستان 😊
ممنونم از وبلاگ پسر تنها (امیرحسین)که با چالشش دعوتم کرد
اینم برای من 👇
بیوگرافی کامل خودت رو بگو؟
19سالمه
اسممو نمی‌گم :)
دوست داشتی اسمت چی باشه؟
اسمم گونش (خورشید)
یکی از جالبترین خاطرات دوران کودکیت را بگو
کودکیم واقعا خیلی زیاده نمیدونم کدوم رو بگم
ولی یکی از خاطراتی که دوست دارم یبار یجایی بودم بعد خانمه نمیدونست ترک زبان هستم
بهم یه حرف بد با زبان ترکی گفت اول رو خودم نیاوردم بعد با زبان ترکی بهش جواب دادم
وقتی خودت را توی آینه میبینی چه احساسی داری؟
احساس خیلی خوبی دارم (مدیونید فک کنید خودشیفته ام 😂😂)اگه به آرزو هام برسم احساس خیلی خیلی بهتری پیدا میکنم
چه غذاهایی را دوست داری؟
کلم پلو ،خورش فسنجون ،قرمه سبزی
موقع تفریح چه کارایی می کنی؟
والیبال ،عکساسی 
از کدوم یکی از آلات موسیقی خوشت میاد یا دوست داری یادش بگیری؟
پیانو ،گیتار
علایقت توی زندگی چیه؟
دبیر بشم
مهاجرت کنم
بهترین و بدترین خوابی که دیدی چی بود؟
بهترین خواب امام علی و دیدم
بدترین خواب جن 😢
اگه 10 میلیارد داشته باشی چه کارایی میکنی؟
مهاجرت میکنم
عمارت می‌سازم
دوست داری اسم بچه هاتو چی بذاری؟
دخترم (گُزل)
پسرم (اُکتای)
دوست داشتی غیر از شهر خودت بچه کدوم شهر باشی؟
تبریز
دوست داشتی چه رشته ای و کجا قبول میشدی؟
تربیت معلم شیراز
حقوق شیراز
بهترین و بدترین روز زندگیتو توضیح بده نمیگم
آینده ات برای روزی که 30 ساله شدی چیه؟
به آرزو هام رسیده باشم
آخرین باری که با تمام وجود گریه کردی و خندیدی کی بوده؟
آخرین گریم از تمام وجود بخاطر خوشحالی زیاد اسفند سال قبل
ولی خنده خب تقریبا دو هفته پیش
علم بهتره یا ثروت؟چرا؟
بنظرم ثروت چون با ثروت به علمم می‌رسی
به کدوم شهرهای کشورمون دوست داری سفر کنی؟
تبریز و اردبیل
سرگرمی مورد علاقه ات چیه؟
بیرون رفتن با دوستام
عکاسی و نقاشی
طرفدار کدوم ورزش و تیم ورزشی هستی؟
طرفدار والیبال اونم ایران و روسیه
و شنا
تا حالا چند تا دروغ گفتی؟بزرگترینشون چی بوده؟
دروغ یا نمیگم یا کم
نبوده
دوست داری جای کدوم شخصیت کارتونی باشی؟
سیندرلا
موسیقی  مورد علاقه ات و خواننده های مورد علاقه ات چیه؟
موسیقی مورد علاقم بیشتر ترکیه ای گوش میدم و الیاس رو دوست دارم
اگر به 7 سالگی برگردی چه کارایی انجام نمیدادی؟
همه کارامو دوست دارم
فرض کن قراره فیلم زندگیتو درست کنن به نظرت اسمش چی باشه؟
اِدموند یا آسمان
از چه چیزی تو زندگیت بیشتر از همه میترسی؟
بی پولی 😂😂
دوست داری چی هدیه ای بگیری و بهترین هدیه ای که تا الان گرفتین  چی بود؟
هدیه دوست دارم بلیط رفتن یه کشور دیگه رو بگیرم
بهرتینش قاب عکس شهید بوده کفن شهید
وبابام یبار تبلت گرفت و سوپرایزم کرد

اگه از بهترین دوستت بخوای تورو توصیف کنه به نظرت درباره ی تو چی میگه؟
یه دختر جدی بی اعصاب و مهربون:)))
اگه تا الان کسی رو ناراحت کردی یا از دست کسی ناراحت شدی توضیح بده؟
عاقا این مورد خیلی زیاده
دوست داری تا چند سالگی عمر کنی؟ از دوران پیری می ترسی؟
دوست دارم تا شصت سالگی و نه خیلی اگه بچه های خوبی تربیت کنم
آشپزی بلدی چه غذاهایی؟
همه غذا هارو به بهترین م همه غذا هارو به بهترین مزه و کیفیت میتونم درست کنم زه و کیفیت میتونم درست کنم

تا حالا تو زندگیت به کسی کلک زدی؟میتونی بگی؟
نه نزدم
از کدوم شخصیت کارتونی خوشت می آید؟
سید تو عصر یخ بندان
فردی تو مزرعه حیوانات

بهترین دوستت در دوران زندگی؟
آبجی یدونم
یه دوستم که بهش میگم قیزیم
یه دوستم زهرا سادات 

و دوستم f


بهترین دوستت داخل دانشگاه ؟
نرفتم هنوز
اولین باری که دانشگاه رو دیدی چه حسی داشتی؟هنوز ندیدم ولی هر روز تو دانشگاه ابجیم پلاسم خیلی دوست دارم
چقدر نظر بقیه درباره ی خودت برات مهمه؟
آره ولی کم
 

اگه قرار باشه 3 تا آرزوت همین الان برآورده بشه ، آرزوهات چیه؟
تربیت معلم
ظهور امام زمان

دلت میگره چیکار می کنی؟
یا میرم گلزار شهدا یا با دوستام میرم بیرون
از بین اساتید دانشگاه 2نفرو به عنوان بهترین و 2نفرو به عنوان بدترین بگو؟
هنوز نرفتم
چه مهارت هایی رو بلدی و دوست داری چه مهارت هایی رو یاد بگیری؟
اینا رو بلدم
چرم دوزی
عکاسی
نمد دوزی
نقاشی و طراحی
مهره دوزی
بدلیجات سازی
آشپزی و کیک پزی و شیرینی پزی
خیاطی
بافتنی
قالی بافی چنته بافی
دوست دارم فقط برم کلاس زبان اونم فشرده و یه زبان دیگه رو یاد بگیرم

حاضری یک شب رو توی خونه ی متروکه ای که گفته می شود جن زده است  تنها بگذرونی؟
اصلا از هزار کیلومتریشم رد نمیشم
اگر قرار باشه بمیری و امکان برقراری ارتباط با کسی رو نداشته باشی چیزی هست که به خاطر نگفتنش به کسی افسوس بخوری؟
آره هست
اسم کدوم یکی از اینها رو بی وفایی میگذاری؟ (فقط یکی رو انتخاب کن) ریا، بی تفاوتی ، خیانت
خیانت 
آیا آدمهایی هستند که اونقدر حسرت زندگیشونو به دل داشته باشین که بخواهید زندگیتونو باهاشون عوض کنید؟اونا کیا هستند؟
نه کسی نیست :)
حاضرید یک پروانه زیبا رو بکشید و بالهاشو بکنید و در عوض به یک تعطیلات یک هفته ای مجانی هر جای دنیا که مایل باشید برید؟ اگه قرار باشه یک سوسک رو له کنید چطور؟
سوسک رو هستم ولی پروانه رو نه
ولی واقعا اینقدر یه سفر ارزش ندارد که بخوای همچین کاری کنی
 
آیا حاضرید 20 سال در اوج شادی و رضایت زندگی کنید به شرطی که درست بعد از این مدت بمیرید؟
آره حاضرم 
لذت بخش ترین رویای شما چی بوده؟بدترین کابوستون چی بوده؟اقا نمیگم :(
خونه شما با همه دار و ندارتون آتیش می گیره بعد از نجات عزیزاتون فقط می تونید یک چیز دیگه رو بردارید اون چیز چی میتونه باشه؟نمیگم
اگر بتونید نوع مرگتون رو انتخاب کنید چه جور مرگی رو انتخاب   کردین؟
مرگ توی خواب یا موقع نماز
در زندگی بیشتر از همه مدیون چه کسی هستید؟
مامان و بابام
تنهایی شام خوردن یا تنها به سینما رفتن ! کدوم شما رو ناراحت میکنه؟
تنهایی شام خوردن
ترجیح میدهید با کسی که از شما باهوش تره بازی کنید یا برعکس؟
اونکه باهوش تره چون خودمو میسنجم
در زندگیتون بیشتر برای چی تلاش می کنید؟ پیشرفت ، امنیت ، عشق ، هیجان ، علم یا چیزهای دیگه ؟
پیشرفت
اگه میتونستید سناریوی خواب امشبتون رو بنویسید چه موضوعی رو انتخاب می کردین؟
آیندم😍


۹۷/۱۲/۰۲ موافقین ۷ مخالفین ۰
اِدْموند ...

نظرات  (۱۶)

بسیار عالی به منم سر بزنید
پاسخ:
ممنونم 
حتما :)))
چقدر از جون و دل نوشتی...
پاسخ:
ههههههه خب حقیقتا رو نوشتم ..
خوش آمدی :)))
عزیزم😍

ان شاءالله به تمام آرزوهات برسی 
پاسخ:
تشکر خواهری 
ان شإالله خودتم به تمام آرزوهات برسی😍😍
موفق باشی خانم معلم:) 
پاسخ:
ممنونم رز جونم (من ذوق مرگ شدم بدلیل معلم نامیده شدن  )
ان شإالله خودتم موفق باشی رز جان :)))
سلام 

ان شاءالله به تک تک آرزوهات برسی :)
و همیشه موفق و موید باشی 
پاسخ:
سلام 
ان شإالله ممنونم و ان شإالله شمام به همه ی ارزوهات برسی 🌹
وهمچنین 
ممنون که شرکت کردی :)
پاسخ:
خواهش میکنم :)
جوابارو با قرمز مینوشتی بهتر میشدا
پاسخ:
وووووی خیلی زیاد بود 
اول تو یاداشت گوشیم جوابا رو نوشتم بعد کپی کردم اینجا 
قرمزشون کردم :)))
۰۳ اسفند ۹۷ ، ۱۹:۵۶ دخـترکــِ بی نام :))
عهه 19سالتهه؟فک کردم کوچیکتریا فک کنم کوچولدی بیان خودمم خخخخخ
پاسخ:
ههههههههه من دیگه پیر شدم 
عهههه عزیزممممم 😍 دخترممممم
۰۳ اسفند ۹۷ ، ۲۰:۵۰ فاطمه ❤عشق کره
سلام
خوبید؟!
خوشحال میشم به پست آخر وبلاگم که توسط نویسنده خوبم نیلوفر قرار داده شده سربزنید و نظرتون رو راجع به اون دو بازیگر بگید
ممنونمممم🌷🌷🌷🌹🌹🌹
پاسخ:
سلام خوبم خوبی ؟!
چشم حتما عزیزم 🌼
۰۳ اسفند ۹۷ ، ۲۱:۱۷ فاطمه ❤عشق کره
ممنونمممم🌷🌷🌷🌹🌹🌹
لطف کردی مهربووون
پاسخ:
فداتشممم 💗
کاری نکردم :)))
خوب منم جواب دادم :)))))
پاسخ:
ایووول تشکرات :)
منم جوابا رو قرمز کردم 
۰۵ اسفند ۹۷ ، ۱۶:۵۷ 😂مهسا😂 اا
:-) انشاالله کنکور امسال معلمی قبول شی🌹🌹
پاسخ:
ان شإالله ممنونم عزیزم 
ان شإالله خودتم به همه آرزو هات برسی 🌹💐💗💝
۰۶ اسفند ۹۷ ، ۰۹:۵۶ محمد (شاهرخ)
مهاجرت ؟؟ بقیه جاها هم خبری نیست ما که با اینستا همه جا رو گشتیم  خخخخ :)))
پاسخ:
آره مهاجرت 😂😂😂
ههههه بازم بهتر هست از اینجا 
اوه پس باید ازتون مشورت بگیرم هههههه:)
۰۷ اسفند ۹۷ ، ۱۹:۵۲ فتل فتلیان
Wow 
پاسخ:
این دیگه wow نداشتا
۰۷ اسفند ۹۷ ، ۲۳:۰۹ فتل فتلیان
واسه من همه چیز wowداره 
پاسخ:
بله wow
ههههه چقدر حلال زاده ای الان گفتم برم یکی از وبلاگها از پیام های اولش بخونم بعد گفتم وبلاگ فتل رو از اولش نخوندم برم بخونم
۰۸ اسفند ۹۷ ، ۰۸:۴۰ فتل فتلیان
جدی !!😍😍😍
فقطwow فقطwow😊😁
پاسخ:
آره جدی 🌹🌹🌹🌹
هههههههه خیلی wow

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">