ASEMAN

دختری با احساساتی آبی تر از آسمان

ASEMAN

دختری با احساساتی آبی تر از آسمان

ASEMAN

- اونا به اعتقادت اهمیت نمیدن

+ اعتقادِ من نیاز به اونا نداره
:)

اِدْموند:مدافع توانگر

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۷ فروردين ۹۸ ، ۲۲:۱۹ کلیپ

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۷ بهمن ۹۷ ، ۰۰:۳۷ چالش

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

نویسندگان

مخصوص دخترای بلاگر (مدل مانتو برای عید )

پنجشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۴۱ ق.ظ

سلام دوستان 😊
اینم مدل مانتو برای دخترای بلاگر
مدل های متنوع گذاشتم که هر کس به سلیقه خودش دوست داشته باشه 
اکثرا مدل مانتو های برند هستن پس از شیک بودنشون خیالتون راحت باشه 
پ ن:من هیچوقت از رو مد نمی‌رم امسالم می‌خوام مانتو بدم بدوزن و مدل مانتوم تو مدلا هست 

امیدوارم دوست داشته باشین 

برای دیدن مدلا برید ادامه مطلب 💙







۹۷/۱۲/۰۹ موافقین ۴ مخالفین ۰
اِدْموند ...

نظرات  (۸)

۰۹ اسفند ۹۷ ، ۰۰:۴۵ نیلوفر سادات
مدل قرمز مدل مانتو منه فقط رنگش آبی 
پاسخ:
چقدر خوشگل مخصوصا که ابی هست 💙😍😍😍
اینستا رو ریختی تو بیان هااااا :)))
پاسخ:
😂😂😂😂😂
خب مدلا قشنگ بود گذاشتم براتون بده 😂😂😂😂
شما باید بری تو مدل پسرا اونجا از اینستا آوردم 
مدل دخترونه ها رو از اینترنت کشیدم 
۰۹ اسفند ۹۷ ، ۱۰:۲۲ محمد (شاهرخ)
فکر کنم باید برم پست بعدی 
خخخخخخ
پاسخ:
دقیقا 😂😂😂😂😂😂
ان شإالله بپسندین
۰۹ اسفند ۹۷ ، ۱۰:۴۴ مـا جــــــღــ🌻ــدہツ
2 و 7 رو بدجوری دوووست داشتم😍😍

تشکر بابت این همه تنوع:)))
پاسخ:
سلام عزیز دلم 
خوشحالم که دوست داشتی 😍😍
من عاشق 7و8هستم 

خواهش میکنم گلم 🌹🌹
خوش اومدی 🌼
۰۹ اسفند ۹۷ ، ۱۱:۴۸ مـا جــــــღــ🌻ــدہツ
سلام جانا^_^
:)
هفت خیلیییی خوبه*_*

:)
ممنون جانا:)
پاسخ:
چقدر سلیقمون به هم نزدیکه 😍😍😍
فداتشم عزیزم 🌼😍
۰۹ اسفند ۹۷ ، ۱۲:۱۸ 😂مهسا😂 اا
چه خوشگلن😍😍😍😍
پاسخ:
تشکر قشنگم 💗💝⁦❣️⁩
وای چه خوشگلن 😍😍😍
پاسخ:
مرسی بهار من 😍😍😍
ان شإالله دوست داشته باشی :)))
عالی هستن خوشگلم 😍😍
پاسخ:
مرسی عزیز قشنگم 💗💗

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">