ASEMAN

دختری با احساساتی آبی تر از آسمان

ASEMAN

دختری با احساساتی آبی تر از آسمان

ASEMAN

- اونا به اعتقادت اهمیت نمیدن

+ اعتقادِ من نیاز به اونا نداره
:)

اِدْموند:مدافع توانگر

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۷ فروردين ۹۸ ، ۲۲:۱۹ کلیپ

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۷ بهمن ۹۷ ، ۰۰:۳۷ چالش

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

نویسندگان

منو و غذا

دوشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۳۹ ق.ظ

سلامممم بر دوستان بیانی عزیزم 🌼
عاقا حضور من کمرنگ شده ببخشید مجبورم کردن درس بخونم هههههه دوروزه دارم میخونم :)
اومدم یه خاطره تعریف کنم واستون 
عاقا سال قبل که پیش دانشگاهی بودم از مدرسه اومدم خونه خیلی گشنم بود🤤 با مامانم بحثم شد قهر کردم ناهار نخوردم بعدش یه چند ساعتی گذشت، یادم نیست دقیقا میخواستم کجا برم دیدم خیلی گشنمه همه هم خوابیدن رفتم سر قابلمه تا تونستم غذا چپوندم تو دهنم⁦😢 در این حین که داشتم از آشپزخونه میومدم بیرون چشمتون روز بد نبینه مامانم از روبرو داشت میومد خیلی شیک و مجلسی با چشایی که داشتن از جاشون درمیومد 😳(به دلیل خفگی )رو خودم نذاشتم از خونه رفتم بیرون ،ابجیم می‌گفت اینقدر بهت خندیدیم فقط به روت نیاوردیم افسرده نشی 😑😑😑
من:😣

نکته اخلاقی :از این کارا نکنید ضایع بشید حداقل بفکر خفگی خودتون باشید ههههه
بقول صورتی (لبخند یادتون نره )😄



۹۸/۰۱/۱۹ موافقین ۷ مخالفین ۰
اِدْموند ...

نظرات  (۱۰)

۱۹ فروردين ۹۸ ، ۰۷:۱۰ هیچ کس همه کس
خخخخ بهد تا دنیا به روت یخنده
نکته بسیار جالبی بود واس منم یه بار پیش اومده البته با کمی تغیر شرایت خخخخ

پاسخ:
فدای توووو
هههههههه ایول توهم مثل خودمی 😁😁😂😂
دفعه بعد قهر کردی بزار توی بشقاب برو تو اتاق بخور 😉😁
موفق باشی :)

پاسخ:
😂😂😂😂😂😂چشم 
دیگه قهر میکنم میرم بیرون یچی میخورم 😂😂
فدات عزیزم و همچنین خودت 🌼💝
قهر نکنین از بلاگ بیان برید :))
پاسخ:
ههههههه نه تا این حد از بیان برم یه وبلاگ دیگه دارم :)))))
۱۹ فروردين ۹۸ ، ۱۸:۵۷ دخـترکــِ بی نام :))
سلام عزیزدلم خوبی:))
پاسخ:
سلام عزیز قشنگممممم خوبم خوبی 
نیستی آبجی گلم 😍
😂😂😂😂😂😂
منم شده اینجوری شم بگم اینو نمیخورم بعد کلی بخورم
پاسخ:
من نود درصد زندگیم این شکلی گذشته 😂😂😂😂😂😂
😂😂😂😂😂😂
منم شده اینجوری شدم بگم اینو نمیخورم بعد کلی بخورم
۲۰ فروردين ۹۸ ، ۱۲:۲۳ دخـترکــِ بی نام :))
کنکور است دیگر کم پیدایمان کرده
پاسخ:
من که پیدا هستمممم ههههه هنوز سه تا درستو شروع نکردم مردم مرور و جمع بندی میکنن
نکته اخلاقی : هر وقت سیر هسید دعوا کنید😂😁
پاسخ:
اصل نکنه رو گفتیا احسنتتتتت 👏👏👏👏👏
دیگ کم پیدایی :|
پاسخ:
کنکور نمیزاره که باشم ههههه:)
ههههه و .... خخخخخخخخ :))
پاسخ:
ههههه وچی ؟؟؟هههههه:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">