ASEMAN

دختری با احساساتی آبی تر از آسمان

ASEMAN

دختری با احساساتی آبی تر از آسمان

ASEMAN

- اونا به اعتقادت اهمیت نمیدن

+ اعتقادِ من نیاز به اونا نداره
:)

اِدْموند:مدافع توانگر

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۷ فروردين ۹۸ ، ۲۲:۱۹ کلیپ

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۷ بهمن ۹۷ ، ۰۰:۳۷ چالش

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

نویسندگان

تولد گرفتنمون 😍

يكشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۷:۱۸ ق.ظ

سلاممم دوستای بیانی عزیز 🤗
عیدتوووووون کلی مبارک باشه 🎆🎈🎊🎉🎂
اینم تولد ما واسه آقا امام زمان و دوست شهیدم شهید ابراهیم هادی 😍
ان شإالله همتون حاجت روا بشید 🌹

۹۸/۰۲/۰۱ موافقین ۱۱ مخالفین ۲
اِدْموند ...

نظرات  (۲۷)

وای ادموندم عیدت مبارک عزیزم
چه خوب تولد گرفتی
ما هم تولد گرفتیم ولی یه تولد کوچولو تو خونمون با من  و مامانم و خواهرم

پاسخ:
فداتشم ابجی جونم عید شومایم مبارک باشه 
من با چند تا از دوستام تولد گرفتیم 
چه خووووب مهم اینه که بفکر بودین عزیز دلم 😘
چه کیک خوشگلی
التماس دعا عزیزم
پاسخ:
فداتبشم چشمات خوشگل میبینن
چشم به شرط لیاقت 💙
شمام منو دعا کنید 
پستت عالی بود 
مرسی شاد شدم💙💙🧡🧡
پاسخ:
ممنونم قشنگم 💗
منم از نظراتت بسی شاد شدمو روحیه گرفتم 
عه آنلاینی ادموندم😆😆😆😆
ذوق کردم😂😂
پاسخ:
اره عزیز دلم 
من بیشتر تر 😍😍😍
راستی سلاااممم😂😂😂
پاسخ:
سلام خوووواهری من
من وقتی دعا میکنم تو و چند تا دیگه از بچه های بیان تو ذهنم میاین دعاتونومیکنم
پاسخ:
واااای چقدر ذوق کردم خیلی لطف داری عزیزابجی ممنونم
وای چه خوب با دوستات بوده
من دوستم بیرون بود 
 تازه ۱۰ شب رفتم پیشش😂😂
پاسخ:
اولش قرار بود یه جشن عمومی بگیریم پویش مردمی بگیریم که بخاطر مشکلاتی نشد که شد یه جشن کوچیک
چه فکر جالبی منم خیلی از این فکرا میاد تو ذهنم
ولی خب باید امکاتات بیشتری در دسترسم باشه حتما در آینده یه کار عمومی میکنم
ادموندی عضو بسیج هستی؟
پاسخ:
ان شإالله بعداً حتما انجام میدی عزیز آبجی 😘
ما سال قبل وسایل قبلترش انجام دادیم امسال نشد 
اره ابجیم
ادموندم من برم
خیلی خوشحال شدم عزیزم
بازم میگم مثل خودمی از یه جهات
خدانگهدار ادموندم
پاسخ:
برو خواهری 
خوشحال شدم از همکلامیت
از چه جهات خواهرب؟
فدات خداحافظ 
۰۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۱:۱۹ هیچ کس همه کس
عید تو هم مبارک :))))
پاسخ:
تشکر آبجی جانم 😍💙
سلام مومن. جزاکم الله خیرا


ولادت حضرت صاحب الزمان ارواحنا لتراب مقدمه الفداء بر شما مبارک


برای ما هم تولد بگیرید(لبخند)



عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام و درود فراوان بر شما 
ممنونم برشما هم مبارک :)
چشم 🎂
ان شإالله و همچنین شما 
علی یارتون 
۰۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۲:۱۷ دخـترکــِ بی نام :))
منم رفیق شهیدم شهید ابراهیم هادیه :)
پاسخ:
ایوووول
داداش ابراهیممون:)
:)
پاسخ:
:)))))
۰۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۹:۵۷ فرشته ی روی زمین
به به😍 قبول باشه : )
عیدت خیلی مبارک *_*
پاسخ:
ممنونم عزیزدلم 💗 قبول حق ان شإالله
تشکرات عید شومایم خیلی خیلی مبارک باشه 🎆🎈
سلام عیدت مبارک:) 
پاسخ:
سلام عزیز دلم خوبی ؟
عید شومایم موباااارک🌹😍🎈
ممنون خوبم به خوبیت😘😘
پاسخ:
شکر عزیز دلم 😘
عیدتون مبارک
سلام بر ابراهیم
پاسخ:
عید شماهم مبارک باشه 
عاقبتتون شهادت
سلام عزیزم 
عیدت مبارک 😍😍😘😘😇
ان شاءالله 
پاسخ:
سلام گلم خوبی ممنونم عید شومایم موباااارک 🌹😍
ان شإالله
الحمدالله خوبم 
خوبی عزیزم ؟
پاسخ:
شکر عزیز دلم
من سرما خوردم دارم میمیرم
کتاباش و خوندم عالیه
پاسخ:
آره ابراهیم یه پهلوانه
کتاباش عالیه
سلام بر ابراهیم...(:
پاسخ:
ممنونم از حضورت :)
عزیییزممم:)
چ جذاب...
ان شاءالله خودشون شفاعت هممون رو بکنن....
پاسخ:
ممنونم خانمی 💞
تشکرات فراوان 😊

ان شإالله:)
ادموندم سلللاااااااممممممممممممممم
چطوری خواهری من؟!
خوبی؟ سلامتی؟
درسا خوبن؟
اوضاع احوالت خوبه؟
نماز روزه هات قبول باشه خواهری
این شبای قدر منم دعا کن 😊😊😊😊😊
پاسخ:
سلام عزیزدل من 
شرمندم نبودم
فک نکنم شهیدی رو به اندازه ی ابراهیم هادی بشناسم.
تولدت مبارک(:
پاسخ:
ابراهیم هادی داداش شهیدمه💎
ان شإالله همیشه شهدا دست گیرتون باشن
۰۵ تیر ۹۸ ، ۱۵:۰۶ ♕αяαмεsн♕ ...
چ جالب 
پاسخ:
بسی تشکر :)
۰۶ تیر ۹۸ ، ۱۸:۰۵ پرتو کیانی
خیلی وقته نیستیا...
کجایی؟!
نظر نمیذاری...مطلب نمیذاری...
دلمان برایت تنگ بشد...:(
پاسخ:
من واقعا شرمنده شدم از این همه محبت 
واقعا ببخشید که بی معرفت بودم یسری اتفاقات افتاد که نتونستم بیام 
سلام مومن. جزاکم الله خیرا


ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و روز دختر، صمیمانه بر شما مبارک



عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام و درود بر شما 
بسی تشکر ممنونم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">