ASEMAN

دختری با احساساتی آبی تر از آسمان

ASEMAN

دختری با احساساتی آبی تر از آسمان

ASEMAN

- اونا به اعتقادت اهمیت نمیدن

+ اعتقادِ من نیاز به اونا نداره
:)

اِدْموند:مدافع توانگر

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۷ فروردين ۹۸ ، ۲۲:۱۹ کلیپ

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۷ بهمن ۹۷ ، ۰۰:۳۷ چالش

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

نویسندگان

سلام و درود 🤗

يكشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۸، ۰۳:۴۱ ب.ظ

سلام بر دوستان بیانی 

خوبین خوشین ؟؟؟

تو این مدت که نبودم اتفاقات زیادی افتاد 

اعمم از سرما خوردگی شدید تب بالا و تصادف و کنکور که باعث شد نباشم 

من شرمنده تک تک محبتاتون شدم واقعا 

ببخشید که نبودم دوستای بیانی عزیزم 🌹💎💙

خیلی دوستون دارم خیلی گلی💎💙🌹

۹۸/۰۴/۳۰ موافقین ۱۰ مخالفین ۰
اِدْموند ...

نظرات  (۱۳)

۳۰ تیر ۹۸ ، ۱۵:۴۶ دُخـتَرکــِـ🌼 بی نآم :)
سلااااااام وای دلتنگتتتت بودددممممم
تصاادف ؟؟؟ خوبیییی؟
چیزیت ک نشد؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام قربونت برم عزیزقشنگم خوبی ؟
من بیشترتر دلتنگت بودم 
آره تصادف خیلی بدی بود ولی مثل یه معجزه چیزیمون نشد ولی قفسه سینم ودست چپم تقریبا یه مدت شدیداً درد میکرد 
۳۰ تیر ۹۸ ، ۱۵:۵۵ دُخـتَرکــِـ🌼 بی نآم :)
قربونت بشم😘😍
الان چی درد داری هنوز؟ 😞
قبل کنکور تصادف کردی یا بعدش؟
پاسخ:
خدا نکنه قربونت برم 
الان بعضی روزا قفسه سینم درد میگیره یا اگه ضربه بخوره ولی دائمی نه
تقریبا یک ماه قبل کنکور تصادف کردم 
سلللاااااااااام سلاااااااااااااام
اوه اوه تصادف
خوبی؟
امیدوارم کنکورو عالی داده باشی
پاسخ:
سللللللام بر مهدی 🤗
آره ههههه
خداروشکر الان خوبم خودت خوبی ؟
کنکور خداروشکر خوب بود البته تو عمومیا خون دماغ شدم وقت کم آوردم در کل خوب بود. کنکور چطور بود خوب دادی ؟؟
۳۰ تیر ۹۸ ، ۱۶:۰۸ دُخـتَرکــِـ🌼 بی نآم :)
عزیزدلم خیلی ناراحت شدم
انشالله ک زودی خوب بشی
قشنگم 😞😞😞😍😘😘😘😘😘😘❤❤❤❤❤
پاسخ:
قربونت برم آبجی جونم 
ان شإالله فداتبشم 😍💙💙💙😘😘😘😘😘😍😍😍
۳۰ تیر ۹۸ ، ۱۶:۱۲ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
سلام
خوش برگشتین :)
پاسخ:
سلام بر استاد بزرگ
بسی تشکر :)))
۳۰ تیر ۹۸ ، ۱۶:۱۵ 😂مهسا😂 اا
سلاااام ادموند جون خوبی؟؟؟😍😍😍
الان بهتری؟ 
پاسخ:
سلام مهساااای قشنگم خوبم شما خوبی قربونت برم ؟😍😍😍
شکر خوبم الحمدالله 
خوش اومدی :)
پاسخ:
سلام 
تشکرررر:)
خوب میشی 
😂
پاسخ:
خوب شدم :)))
سلام عزیز دل دلم برات تنگ شسده بود یه ماه از کنکور گذشت و پیدات نشد :(
خیلی نگرانت  شدم عزیزم 
خدارو شکر الان برگشتی !
خسته نباشید از کنکور اومدی ؟
تصادف ؟ خدا بد نده ؟ الاتن حالت خوبه ؟
پاسخ:
سلام عزیز قشنگم 
ببخشید بی معرفت بودم 😫
قربونت برم قشنگم 
خوشحالم که هستین 
آره خداروشکر کنکور خوب بود البته تو عمومیا خون دماغ شدم یکم وقت کم آوردم 
تصادف برا یکماه قبل کنکور بود ،خداروشکر خوبم عزیزدلم 
۳۰ تیر ۹۸ ، ۲۰:۲۶ هیچ کس همه کس
به خوبیتو خوشیت

تصادف ؟؟؟‌  خوبی ؟؟؟‌

 ما مطمعن باش خیلی خیلی بیشتر دلتنگت بودیم  (:(
پاسخ:
خداروشکر 
آره بخیر گذشت برا تقریبا دوماه پیش بود 
قربانت خیلی لطف داری 💙😘
خداروشکر 
منم خوب بودم
پاسخ:
تشکر 
خداروشکر :)
۳۱ تیر ۹۸ ، ۱۵:۱۴ پرتو کیانی
سلام عزیزم:)
الهی بگردممم...
تصادف...؟!!!
خوبی؟
خوشی؟
سلامتی؟
دردی چیزی نداری؟
دلمون برات تنگ شده بود جانم:)
الحمدولله که بعد از تصادف اونقدر سالم هستی که میتونی بیای و بنویسی^...^خدا برامون حفظت کنه جانا:)
الحمدولله...
خانواده سالمن؟
جات تو این مدت خیلی تو بیان خالی بود:)

پاسخ:
سلام قشنگم 
خوبی گلم 
دورت بگردم من
آره تصادف خداروشکر خوبم الحمدالله 
برا دوماه پیشه خداروشکر خوب شدم اثرات کمی مونده 
من خیلی خیلی بیشتر ببخش که نگرانت کردم 
قربونت برم خدا همه شما بیانی هارو واسم حفظ کنه که مثل یه خانواده هستین و خیلی دوستون دارم 
تصادف با ابجیم بودیم مامان بابام نبودن :)
قربونت برم خیلی خیلی لطف داری 💙😘

۳۱ تیر ۹۸ ، ۱۶:۰۲ 😂مهسا😂 اا
مرسی خوبم به خوبیت :) 
پاسخ:
داروشکر عزیزجانم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">