ASEMAN

دختری با احساساتی آبی تر از آسمان

ASEMAN

دختری با احساساتی آبی تر از آسمان

ASEMAN

- اونا به اعتقادت اهمیت نمیدن

+ اعتقادِ من نیاز به اونا نداره
:)

اِدْموند:مدافع توانگر

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۷ فروردين ۹۸ ، ۲۲:۱۹ کلیپ

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۷ بهمن ۹۷ ، ۰۰:۳۷ چالش

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

نویسندگان

معرفی رمان

چهارشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۱۴ ب.ظ

سلام دوستای وبلاگی عزیزم 

بعد کنکور خیلی خیلی بیکار شدم حس هیچ کاریم ندارم 😂😂

لطفا اگه میشه چنتا رمان خیلی قشنگ معرفی کنید تشکرات🌹💎🌹


پ ن :رمان خیلی زیاد خوندم دیگه نمیدونم چی بخونم 

۹۸/۰۵/۰۲ موافقین ۶ مخالفین ۰
اِدْموند ...

نظرات  (۱۹)

www.azavalesheshtebahbood.blog.ir
سلام
البته این در حال نوشتن و هر هفته دو پارت میذارن
رمان کامل زیاد خوندم بستگی به سلیقتون داره
پاسخ:
سلام 
ممنونم ولی رمان آنلاین دوست ندارم رمان کامل دونی دارم 
رمان به سبک رمان های هما پور اصفهانی رو دوست دارم بیشتر با آرام رضایی 
من نمی دونم چونکه اصلا رمان نمی خونم :)
پاسخ:
بازم تشکرات 💎💙
۰۳ مرداد ۹۸ ، ۰۰:۰۸ هیچ کس همه کس
رمان قرار نبود و چند تا جلد بعدیش من این روزا اونا رو میخونم العان جلد اخر ص125 هستم بد نسیتن به نظر من به خودمم نیا معرفی کرده خودت میدونی دیگه اخلاق نیا رو رمانشم مثل خودش خخخ
پاسخ:
قرار نبود رو خوندم تشکر 
نیا عزیزم خیلی باحاله 
من خیلی خیلی رمان خوندم الان بجایی رسیدم که رمان میخونم تا نصفش متوجه میشم قبلاً خوندمش 
میشه یه چند تایی هم به من معرفی کنی ؟
پاسخ:
من اینایی که میگم بهترین بودن که تا حالا خوندم 
حصار تنهایی من 
گناهکار
بمون کنارم 
قرار نبود 
هیچکسی مثل تو نبود 
یکبار نگام کن 
قصه عشق ترگل 
دختری که من باشم 
کبریت خطرناک من 
کنیزک زشت من 
دنیامو میدم 
آسمان مشکی 
باورم کن 
بدون تو هرگز 
تب داغ هوس 
عشق به توان شیش 
فریاد زیر آب 
قبله من 
اینا بهترینها بودن که من خوندم 
سلام (: رمان: تب، با سقوط دستهای ما، سه سوت، هیچکی مثل تو نبود، زهر تاوان، برایم از عشق بگو، یک بار نگاهم کن، نا گفته ها، جان و شوکران، زیتون، بانوی قصه، واحد روبه رویی، حصار تنهایی من، عابر بی سایه، این مرد امشب می میرد، شاه شطرنج، اسطوره، در امتداد باران، احساس من معلول نیست، مسخ عسل... ^_^ خلاصه اینا قشنگترین رمانایی که تو بینِ رمانای خونده شدم قشنگ و باحال و به یاد ماندنی هستن! :| ^_^ ارزش خوندن دارن!.
پاسخ:
سلام عزیزدل 
ممنونم از معرفیت خیلی خیلی تشکر 
تو رمانا بیشتریاش رو خوندم واز نظر منم عالی بودن و به یاد موندنی خیلی خیلی تشکرات حتما میخونم 😘💎😍
۰۳ مرداد ۹۸ ، ۱۳:۴۸ 😂مهسا😂 اا
باورم کن، این مرد امشب می‌میرد. 
پاسخ:
تشکر مهسا جونم 
باورم کن رو خوندم دومیه رو نخوندم 😍ممنونم حتما میخونم
۰۳ مرداد ۹۸ ، ۱۹:۰۶ هیچ کس همه کس
صد سال تنهایی رو چطور ؟؟؟

فعلا که سه روزه ازش خبری نی

خخخ ماشا الله خخخ  من این روزا کم حوصلم این رمان(روزانی بارانی) یه ماهع ص 125 موندم
پاسخ:
احساس میکنم خوندم نمیدونم :(
عههه حالا میام سر میزنم بهتون 
هههههه من رمان یه روزه میخونم ههههه
۰۴ مرداد ۹۸ ، ۱۹:۴۸ محمد (شاهرخ)
سلام رمان داستان پستچی
یه رمان واقعی از زندگی واقعی
پاسخ:
سلام بر شما 
نخوندمش حتما میخونم خیلی ممنونم 💎🌹
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

خیلی خوبه که کتاب می خونید...

بنده زیاد رمان خوندم اما چیزی که الان در ذهنمه، رمان های دانیال استیل را بخونید...



عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام بر شما مومن 
تشکرات
ممنونم از معرفی حتما میخونم 🌹💎
سلام
همخونه 
خاطرات سفیر 
برزخ اما بهشت 
دالان بهشت 
پاسخ:
سلام بهار جانم
فقط خاطرات سفیر رو نخوندم 
خیلی خیلی ممنونم از معرفیت عزیزم😘😘😘
رمان "برای من بخون برای من بمون"و جلد بعدیش "صدای بارون عطر نفسات"
فووووق العاده س...:)
پاسخ:
سلام پرتو جانم 
تشکرات فراوان خوندمش جلد یک رو عالی بود جلد دومشم هم میخونم ممنونم  از معرفیت😘🌹💙
۰۷ مرداد ۹۸ ، ۰۴:۵۸ دُخـتَرکــِـ🌼 بی نآم :)
وای خخخخ منم تا نصفه میخونم
یادم میاد قبلن خونده بودمش😂
رمان زمستان داغ
گناهکار
عشق با طعم سادگی

پاسخ:
ههههه هم دردیم خواهری جونم 
دوتا اولی رو خوندم 
سومی رو نخوندم تشکراتتتتت🌹💙😘
«تمنای وجودم»  و «ته دیگمو پس بده» رو پیشنهاد میکنم، من که دوسش داشتم
پاسخ:
اولیو نخوندم دومیو خوندم خیلی ممنونم 💎🌹
۱۵ مرداد ۹۸ ، ۱۸:۴۶ فاطمه ❤عشق کره

سلام

این وبی که روی کامنتم هست وب دوستمه من نویسندشم هم دوستم هم من رمان میزاریم دوست داشتین بخونین به نویسندگی خودمون+پست های کره ای

پاسخ:
سلام عزیزم 
باشه عزیز جان باعث افتخاره :)

پسران بد،هیچکسان،دژاسو،حقیقت رمانتیک قتل،پسرای بازیگوش،

این مرد ارباب است،تلنگر سیاه،نذار دنیارو دیوونه کنم،مومیایی،

اینجا زنی عاشقانه میبارد،این حوالی بوی مرگ میدهد،آخرین برف زمستان،بازتاب.

پاسخ:
سلام و درود 
ممنونم که بهم کلی رمان معرفی کردید در اسرع وقت میخونم حتما 
تشکرات 💙🌹
۰۴ آذر ۹۸ ، ۰۰:۰۴ مجتبی محمودی

سلام مطلب مفیدی بود خوشحال میشم به سایت ماهم سر بزنید ممنون دانلود آهنگ

پاسخ:
سلام خوش اومدین:)
ممنونم 
حتما سر میزنم 
۰۴ آذر ۹۸ ، ۱۳:۰۰ فاطمه ❤عشق کره

ممنون عزیزم 

پاسخ:
قربونت گلم 
۰۵ آذر ۹۸ ، ۲۰:۰۸ فاطمه ❤عشق کره

خدانکنه

فدا

پاسخ:
خدانکنه قشنگم 
۰۷ آذر ۹۸ ، ۱۷:۵۹ مجتبی محمودی

سلام عالی بود سایت تفریحی

 

ازسایت ماهم دیدن کنید ممنون وبلاگ شما دنبال میشه شماهم مارودنبال کنید ممنون

پاسخ:
سلام ممنونم 
چشم حتما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">