ASEMAN

دختری با احساساتی آبی تر از آسمان

ASEMAN

دختری با احساساتی آبی تر از آسمان

ASEMAN

- اونا به اعتقادت اهمیت نمیدن

+ اعتقادِ من نیاز به اونا نداره
:)

اِدْموند:مدافع توانگر

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۷ فروردين ۹۸ ، ۲۲:۱۹ کلیپ

پربیننده ترین مطالب

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

نویسندگان

یه بیت شعر(پست ثابت )

سه شنبه, ۴ دی ۱۳۹۷، ۰۲:۲۳ ق.ظ

سلام دوستان😊
اگه دوست داشتید به بیت شعر مهمونم کنید 📖⁦⁦⁦✏️⁩


از خودم شروع میکنم :


در رفتن جان از بدن گویند هر نوعی سخن 
من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم میرود

۹۷/۱۰/۰۴ موافقین ۲۱ مخالفین ۲
اِدْموند ...

نظرات  (۷۶)

۰۴ دی ۹۷ ، ۰۹:۴۸ ❤❤ EXOYAS ❤❤
چه فکر نازک غمناکی،که کرم کوچک ابریشم
تمام عمر قفس میبافت،ولی به فکر پریدن بود...!
پاسخ:
سلام 
خیلی خیلی ممنونم از نظرتون بانو جان 
۰۴ دی ۹۷ ، ۱۰:۴۶ جامانده از قافله عشق
چه خوش صید دلم کردی بنازم چشم مستت را
که کس اهوی وحشی را از این بهتر نمی گیرد
پاسخ:
سلام 
چه شعر زیبایی :)
سپاس از حضورتون
۰۴ دی ۹۷ ، ۱۴:۳۵ جامانده از قافله عشق
سلام
ممنونم
:)
پاسخ:
خواهش میکنم 
سپاس از شما:)
داراست هر که جان بُرد از چنگِ مرگ بیرون
ما جان به مرگ بردیم،  از چنگِ زندگانی...

پاسخ:
واقعا شعر عالیه وحقیقته 
خوش اومدی 🌼
آره واقعا؛)
مرسی.
پاسخ:
ممنونم از حضورتون :)
۰۶ دی ۹۷ ، ۱۸:۲۱ محمد جواد

ای عاشقــان ای عاشقـان پیمانه را گم کرده ام

درکنج ویران مــــانده ام ، خمخــــانه را گم کرده ام

پاسخ:
سلام
خیلی خوش اومدین 🌷
ممنونم از شعر زیباتون :))
با لب سرخت مرا یاد خدا انداختی
روزگارت خوش که از میخانه مسجد ساختی.

پاسخ:
خیلی ممنونم از شعر زیباتون 🌼
امیدوارم نصیبت شه.ولی حواست باشه به قیمت زیبایی بهترین دوران زندگیتو خراب نکنی.
پاسخ:
خیلی ممنونم 
ان شالله  که بهترین انتخاب رو انجام میدم سپاس از شما 
۰۷ دی ۹۷ ، ۰۰:۰۶ لوک بدشانس
آه، بگذار گم شوم در تو
کَس نیابد زِ من نشانه‌یِ من
روحِ سوزانِ آهِ مرطوبت
بوزد بر تن ترانه‌یِ من
پاسخ:
خیلی ممنونم از این شعر خیلی قشنگ 🌼🌼
خوشبختی
همان
لحظه ایست
که
احساس میکنی
خـــدا کنارت
نشسته و تو
به احترامش
از گناه
فاصــله میگیری
پاسخ:
عالی بود ممنونم 
خیلی خوش اومدین 🌷
۱۱ دی ۹۷ ، ۱۱:۴۲ فتل فتلیان
عشق آن بغض غریبیست که از دوری یار 
نیمه شب بین گلو مانده و جان میگیرد 
پاسخ:
خیلی ممنونم از شعر عالیتون
خوش اومدید 🌼
روز و شب مال تمام مردم دنیا ولی
ساعتی از گرگ و میشش مال ما دیوانه ها

پاسخ:
خیلی شعر خوشگلیه
ممنونم بسیار 
ساعتی از گرگ و میشش مال ما دیوانه ها 
از تو هم دل کندم و دیگر نپرسیدم ز خویش
چاره ی معشوق اگر عاشق از او‌دل کند چیست 
پاسخ:
واقعا ممنونم از شعر زیباتون
خوش اومدین خیلی خیلی 🌼
۱۲ دی ۹۷ ، ۱۴:۳۹ پرنسس درد ^_^
_______@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___وبلاگت خیلی قشنگه______@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________منتظر حضور گرمت_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________ هستــــــــم ___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@
پاسخ:
ممنونم
حتما سر میزنم:)
۱۳ دی ۹۷ ، ۱۸:۳۶ ماه محمدی
ناممان منتسبش بود نمیدانستیم
جانمان در طلبش بود نمیدانستیم
خبرآمد همه جا شعر تو را میخواند
شعرمان ورد لبش بود نمیدانستیم...
"سید تقی سیدی"
پاسخ:
خیلی زیبااا بود خیلی ممنونم 
خوش اومدین 🌹
۱۴ دی ۹۷ ، ۱۸:۲۹ ناصر دوستعلی
دوش می‌آمد و رخساره برافروخته بود
تا کجا باز دل غم‌زده‌ای سوخته بود

حافظ
پاسخ:
ممنونم از شعر زیباتون 🌼
سپاس از حضورتون :)
پیرم و گاهی دلم یاد جوانی میکند 
بلبل شوقم هوای نغمه خوانی میکند 
همتم تا میرود ساز غزل گیرد به دست 
طاقتم اظهار عجز و.ناتوانی میکند 😃
پاسخ:
چه شعر زیبایی 🌼
ممنونم از حضورتون 🌷
ممنون از لطفتون ،شعر استاد شهریار .
خواهش میکنم تشکر 
پاسخ:
خواهش میکنم
ممنونم استاد شهریار رو دوست دارم 
خیلی خوش اومدی 🌼🌼
خیلی ممنونم از شما :) 
استاد شهریار عالیه ...
پاسخ:
خواهش میکنم 
واقعا عالی هستن ...:)
۱۷ دی ۹۷ ، ۱۸:۵۸ رزمنده ..
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

عرض کنم که شاعر می فرماید:
"این منم در دام غفلت ها اسیر
ای خدای مهربان، دستم بگیر"


عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام و درود بر شما ..سپاس گذارم 
چه شعر زیبایی :))
 وهم چنین شما بحق حضرت زهرا (س)
علی یارتون 🌼
۱۸ دی ۹۷ ، ۲۰:۱۹ نیلوفر کیانی

من ادبیات خیلی ضعیفه  و سال اخر شدم ۱۲ 😂😂😂😂

من این بیت  سعدی ( البته اگر ااشتباه نکنم ) یادم بود !🙃😜

آرامش دو گیتی تفسیر این دو حرف است

با دوستان مروت با دشمنان مدارا


پاسخ:
😂😂😂😂اشکال نداره همه زبان رو بیشتر از ادبیات بلدن 
درسته عزیزم 
چه شعر خوشگلی 😍
بسیار بسیار خوش اومدی 🌼
۲۰ دی ۹۷ ، ۲۲:۴۴ فاطمه 95 | پ
این که فردا این کنم یا آن کنم 
خود دلیل اختیار است ای صنم
از مولوی
چند روز پیش این رو خوندم
که در مورد توانایی اختیار و تصمیم گرفتنه ادماست
پاسخ:
چه شعر زیبایی 😍
خوش اومدی 🌼
۲۱ دی ۹۷ ، ۱۰:۳۹ yasbanoo farmand
ای کاش نریزد به هم ارامش روحت 
من بند دلم بر رگ اعصاب تو بند است :))
پاسخ:
چه شعر بی اعصاب خوشگلی 😍 
خیلی خوش اومدی 🌼
۲۲ دی ۹۷ ، ۱۳:۱۶ yasbanoo farmand
مرسی ممنون
پاسخ:
خواهشات:)
گر من از باغ تو یک میوه بچینم چه شود
پیش پایی به چراغ تو ببینم چه شود
آخر ای خاتم جمشید همایون آثار
گر فتد عکس تو بر نقش نگینم چه شود
حافظ
پاسخ:
سلام خوش اومدین 🌹
ممنونم از شعر زیباتون 🌼
۲۵ دی ۹۷ ، ۱۲:۵۹ فاطمه ❤عشق کره
در این دنیا که نیست جایی
برای خندیدن و شادمانی
من می خندم و می خندم
چون این دنیای فانی
ندارد ارزش این اشک ها را
ای مسلمان ای مسلمان
شادمانی کن در این دنیای فانی
............ 
سروده شده از خودم
پاسخ:
ایبللللل شاعر هستی چه شعر قشنگی گفتی 😍
خوشبحالت میتونی حرف دلتو شعر کنی 😍
۲۵ دی ۹۷ ، ۱۳:۲۶ فاطمه ❤عشق کره
اوهوووم...
ببخشید بیشتر از یه بیت شد
بسر آخرین مطلبم
پاسخ:
عههه خیلیم خوشحال شدم دوتا شعر خوشگلت رو گفتی 😍
۲۵ دی ۹۷ ، ۱۴:۰۳ فاطمه ❤عشق کره
فدااات
پاسخ:
قربوووونت
۲۵ دی ۹۷ ، ۱۴:۵۴ فاطمه ❤عشق کره
عزیزمی گلممممم
پاسخ:
فداتم که فاطمه جونم 
خیلی عزیزی ⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩
۲۵ دی ۹۷ ، ۱۵:۵۴ فاطمه ❤عشق کره
شماهم
پاسخ:
🌼🌷🌼
۲۶ دی ۹۷ ، ۱۸:۳۸ محمد (شاهرخ)
توی این ایام فقط این دو بیتی
سرمایه ی محبت زهراس دین من
من دین خویش را به دو دنیا نمی دهم
گر مهر و ماه را به دو دستم دهد قضا
یک ذره از محبت زهرا نمی دهم
پاسخ:
عالی بود شعر در مورد مادر 🌷
خوش اومدین 🌹
۲۶ دی ۹۷ ، ۱۹:۰۳ محمد (شاهرخ)
تشکر از لطفتون
افتخار تبادل لینک میدید؟
پاسخ:
خواهش میکنم 
حتما ⁦🌷
بسترم صدف خالی یک تنهاییست
و تو چون مروارید
گردن آویز کسان دگری
پاسخ:
چه شعر زیبایی🌷🌷
خوش اومدین 🌹
تو همانی که دلم لک زده لبخندش را
او که هرگز نتوان یافت همانندش را 🤩
پاسخ:
شعرتون عالیه 😍
خوش اومدی 🌼🌼
۰۹ بهمن ۹۷ ، ۲۰:۴۶ دخـترکــِ بی نام :))
شهریارا بی حبیب خود نمیرفتی سفر
این سفر راه قیامت میروی تنها چرا
سلام😊
پاسخ:
سلام 
چه شعر خیلی زیبایی من استاد شهریار رو خیلی دوست دارم 
خوش اومدین 🌼🌼
۰۹ بهمن ۹۷ ، ۲۱:۲۱ دخـترکــِ بی نام :))
منم همینطور
ممنونم😊
پاسخ:
خواهش میکنم 🌹💐

چرخ برهم زنم ار غیر مرادم گردد

من نه آنم که زبونی کشم از چرخ فلک

:))

پاسخ:
سلام 
خیلی ممنون از شعر زیباتون 
خوش اومدید 🌼🌼
باز هم کشته و بازنده ی این جنگ منم /که تو با لشکر چشمانت و من یکنفرم /آه دیوانه تو آن سوی جهان هم بروی /من به چشمان تو از پلک تو نزدیک ترم
پاسخ:
خیلی ممنونم بخاطر شعر زیباتون 🌺🌺
خوش اومدید
۱۸ بهمن ۹۷ ، ۲۲:۳۸ آقای سر به هوا :)
پشت تریبون دلم عشق چنین گفت
معشوق تو زیباست قشنگ است ، ملیح است
اعضای وجودم همه فریاد کشیدند
احسنت صحیح است ، صحیح است ، صحیح است

پاسخ:
ایول چه شعر قشنگی 🌼🌼
خوش اومدین 🌹
تا تو نگاه میکنی کار من آه کردن است
ای به فدای چشم تو این چه نگاه کردن است
پاسخ:
سلامممم
چه شعر قشنگی 🌹🌹🌹
خوش اومدین 🌼
تلخ است که لبریز حقایق شده است
زرد است که با درد موافق شده است
عاشق نشدی وگرنه میفهمیدی
پاییز بهاری است که عاشق شده است!
"میلاد عرفان پور"
پاسخ:
وااااای شعر خیلی به دلم نشست 
ممنونم از شعر زیباتون 🌼
خوش آمدی 
۱۱ اسفند ۹۷ ، ۱۴:۲۸ علیـــــ ََ
اصلا از شعر خوشم نمیاد :(
و استارتشم از وقتی خورد که معلمامون مجبورمون میکردن که شعر حفظ کنیم و هر سال هی بدتر و بدتر شد...

:(
پاسخ:
اشکال نداره 
آره مارو هم مجبور میکردن :)
خوش اومدی 🌼
سلام ادموند😊
ناگـــزیرم از سـفر بــــی سرو سامان چون باد 
بـــه گـــرفـتـار رهــــایـــی نتـــوان گــــفـت ازاد
 کوچ تا چند؟! مگـر می شود از خویش گریخت 
بــال تنهـــا غـــــم غــــربت بــه پرســتو ها داد 
ایــن کـــه مردم نشــناسند تورا غربت نیست 
غـــربت ان است کــــه یـــاران ببرنـــدت از یـاد
از فاضل نظری
پاسخ:
سلام آبجی 
چه شعر خیلی قشنگی 
ممنونم 🌹🌹
۱۳ اسفند ۹۷ ، ۱۶:۳۹ امیررضا نصیری
عاشق دیوانه منم،وارث میخانه منم
بی در و کاشانه منم،راوی افسانه منم
خسته منم،بسته منم،شاعر برجسته منم
از قفست جسته منم،کوزه ی بی دسته منم
عود منم،دود منم،مهدی موعود منم
طالع مسعود منم،آتش نمرود منم
ساده منم،باده منم،از همه جا رانده منم
از نفس افتاده منم،خنده ی افسرده منم
نور منم،شور منم،بنده ی مجبور منم
نفخه ی آن صور منم،زنده ی در گور منم
ساز منم،راز منم،قافیه پرداز منم
پشت هم انداز منم،عارف طنّاز منم
گشنه منم،تشنه منم،زخمی هر دشنه منم
بر لجن آغشته منم،سوی تو برگشته منم
پیر منم،شیر منم،از همه دلگیر منم
آیه ی تطهیر منم،سوره ی تکویر منم
راه منم،چاه منم،در دلِ گِل کاه منم
گرچه گدا شاه منم،فرصت کوتاه منم
هوش منم،گوش منم،عاقل مدهوش منم
یادِ فراموش منم،آتش خاموش منم
هست منم،مست منم،آیِنه در دست منم
گفت مرا پست منم،لایق این شست منم
باد منم،شاد منم،هفتصد و هفت داد منم
معنی اعداد منم،رابط ابعاد منم
گریه ی یعقوب منم،طاقت ایوب منم
ساقی مشروب منم،پیش تو مغلوب منم
پاسخ:
چه شعر قشنگی ⁦🏵️⁩🌹
خوش اومدی 🌼
۱۵ اسفند ۹۷ ، ۱۴:۰۶ امیررضا نصیری

ممنون


پاسخ:
خواهش میکنم :)
۱۶ اسفند ۹۷ ، ۱۷:۴۵ امیررضا نصیری
موی بشکافی به عیب دیگران
                                     چو به عیب خود رسی کوری از ان
               
                                  «مولوی»
 
                        
                                     شما هم منو یک بیت شعر مهمان کنید
پاسخ:
تشکررررر:)
من این شعرو دوست دارم 
با دوستان خویش نگه میکند چنانک
سلطان نگه کند به تکبر به سپاه را
۲۷ اسفند ۹۷ ، ۱۱:۳۸ امیررضا نصیری
آن تلخ سخنها که چنان دل شکن است
انصاف بده چه لایق آن دهن است
شیرین لب او تلخ نگفتی هرگز
این بی‌نمکی ز شور بختی منست
 شعر (مولانا)
از این روز هروقت یک با یه شعری میزارم موافقی ؟
پاسخ:
چه شعر خوبی وصف حال همه :(

صددرصد موافقم :)
ممنونم 
سلام اگه تمایل دارید تبادل لینک کنیم خبر بدید بی زحمت.
همچنین اگه مارو دنبال کنید ماهم برای تشکر دنبال تون می کنیم

درضمن ازشما و سایت خوبتون ممنونم
پاسخ:
سلام حتما 
ممنونم
سلام مرسی. پس من الان لینک تون میکنم تو سایتم. و دنبال تون میکنم
پاسخ:
سلام خواهش میکنم منم لینکتون میکنم و دنبالتون 
مرسی دست شما درد نکنه
پاسخ:
خواهش میکنم 
از شما هم ممنون
۱۹ فروردين ۹۸ ، ۱۵:۴۸ هیچ کس همه کس
دلتنگم و دیدار تو درمان من است
بی رنگ رخت زمانه زندان من است
/
/
همه را بیازمودم ز تو خوشترم نیامد
چو فرو شدم به دریا چو تو گوهرم نیامد
/
/
ای نرگس پر خواب ربودی خواب
وی لاله سیـراب ببردی آبم
ای سنبـل پرتاپ ز تو در تابم
ای گوهر کمیاب تو را کی یابم؟
-
-
خخخ چند وقتی حوصله شعر نداشتم اما حالا یه جا عوضشون رو در اوردم خخ
پاسخ:
عاااالی بودن 
ممنانم آبجی قشنگمممممممممممم💙😘😘😘

جانا شعاع رویت در جسم و جان نگنجد

وآوازهٔ جمالت اندر جهان نگنجد

وصلت چگونه جویم کاندر طلب نیاید

وصفت چگونه گویم کاندر زبان نگنجد

هرگز نشان ندادند از کوی تو کسی را

زیرا که راه کویت اندر نشان نگنجد

آهی که عاشقانت از حلق جان برآرند

هم در زمان نیاید هم در مکان نگنجد

آنجا که عاشقانت یک دم حضور یابند

دل در حساب ناید جان در میان نگنجد

اندر ضمیر دلها گنجی نهان نهادی

از دل اگر برآید در آسمان نگنجد

پاسخ:
شعر بسیار بسیار زیبا بود فک کنم درمورد امام زمان هست 
اللهم عجل لولیک الفرج
خیلی خوش اومدی 🌼
۰۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۲۲:۳۱ هیچ کس همه کس

کسانی که از شنیدن هر حرف حقی خشمگین می شوند

همه زندگیشان بر دروغ استوار است

پاسخ:
عالیه و درست احسنت 🌹
ممنونم خواهری 
۲۹ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۲:۲۶ هیچ کس همه کس
 

تو مرا جان و جهانی چه کنم جان و جهان را

تو مرا گنج روانی چه کنم سود و زیان را

نفسی یار شرابم نفسی یار کبابم

چو در این دور خرابم چه کنم دور زمان را

ز همه خلق رمیدم ز همه بازرهیدم

نه نهانم نه بدیدم چه کنم کون و مکان را

ز وصال تو خمارم سر مخلوق ندارم

چو تو را صید و شکارم چه کنم تیر و کمان را

چو من اندر تک جویم چه روم آب چه جویم

چه توان گفت چه گویم صفت این جوی روان را

چو نهادم سر هستی چه کشم بار کهی را

چو مرا گرگ شبان شد چه کشم ناز شبان را

چه خوشی عشق چه مستی چو قدح بر کف دستی

خنک آن جا که نشستی خنک آن دیده جان را

ز تو هر ذره جهانی ز تو هر قطره چو جانی

چو ز تو یافت نشانی چه کند نام و نشان را

جهت گوهر فایق به تک بحر حقایق

چو به سر باید رفتن چه کنم پای دوان را

به سلاح احد تو ره ما را بزدی تو

همه رختم ستدی تو چه دهم باج ستان را

ز شعاع مه تابان ز خم طره پیچان

دل من شد سبک ای جان بده آن رطل گران را

منگر رنج و بلا را بنگر عشق و ولا را

منگر جور و جفا را بنگر صد نگران را

غم را لطف لقب کن ز غم و درد طرب کن

هم از این خوب طلب کن فرج و امن و امان را

بطلب امن و امان را بگزین گوشه گران را

بشنو راه دهان را مگشا راه دهان را

 
پاسخ:
چه شعر زیبایی :)
ممنونم 
۰۲ تیر ۹۸ ، ۱۷:۵۳ غریبه آشنا A
سلام چطوری عزیزم؟ دلم برات تنگ شده بود خیـــلی زیاد 😙😊 

عاشق اون مصرع از شعرم که عنوان پست ، من خود ب چشم خویشتن دیدم که جانم میرود.... 

و با دیدن این پست که کار خیلی خاص و قشنگی از اِدْموند نازنینم 😍 منم دوس دارم ی بیت دوس داشتنی بگم واسه یادگاری😁

ای که دور از من و در یاد منی با خبر باش که دنیای منی 
شادیت شادی من ، غصه ات غصه من ، خانه ات قلب منو قلب تو هم خانه ی من 
پاسخ:
سلام عزیزدل 
من عاشق شعر دیدم که جانم میرود هستم 
خیلی خیلی تشکر که یادگاری نوشتی 
چه شعر خیلی زیبایی😘😍
۰۸ تیر ۹۸ ، ۱۲:۲۰ هیچ کس همه کس
منم دلتنگ رویت
دلم آید به سویت
چه کردی با دل من
که کرده آرزویت
پاسخ:
💎💎💎🌹🌹🌹
۰۸ تیر ۹۸ ، ۱۲:۲۱ هیچ کس همه کس
در دل دردیست از تو پنهان که مپرس
تنگ آمده چندان دلم از جان که مپرس
با این همه حال و در چنین تنگدلی
جا کرده محبت تو چندان که مپرس
پاسخ:
خیلی تشکر عزیز ابجی 
۰۸ تیر ۹۸ ، ۱۲:۲۲ هیچ کس همه کس

ﺧﺴﺘﻪ،

ﺧﻮﺩﺧﻮﺍﻩ،

ﺑﯽ ﺷﮑﯿﺐ...

ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺟﻬﺎﻥ

ﻓﻘﻂ ﻫﻤﯿﻦ‌ﻫﺎ ﺭﺍ

ﺑﺮﺍﯾﻢ ﺑﺎﻗﯽ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ‌ﺍﻧﺪ

ﺑﺎ ﻣﻦ ﻣﺪﺍﺭﺍ ﮐﻦ

ﺑﻌﺪﻫﺎ...

پاسخ:
ممنونم که اینقدر شعرای خوشگل مهمونم کردی 
۰۱ مرداد ۹۸ ، ۱۸:۱۰ محمدامین آقایی
سلام وبلاگ زیبایی دارین خوشحال میشم به اشعارم سر بزنید
پاسخ:
سلام ممنونم لطف دارین 
چشم حتما 
بزن چندتاش موندم ! که کدومو بنویسم ! :||||||||
پاسخ:
هر کدوم که دوست داشتی 😍
دلت خواست همشو بنویس 😍💎
معرفت در گرانی است به هرکس ندهند
پر طاووس قشنگ است به کرکس ندهند
:)
پاسخ:
بسی زیبا بود 
خیلی ممنونم بخاطر شعر زیبا 💙💎🌹
خواهش میکنم ^.^
پاسخ:
زنده باشی:)
۰۲ مرداد ۹۸ ، ۱۷:۳۵ نیک برکارد
"قایقی خواهم ساخت
خواهم انداخت به آب
دور خواهم شد از این خاک غریب..."
پاسخ:
سلام خوش آمدید:)
چه شعر قشنگی :)🌹💎

نیمه شب پریشب گشتم دچار کابوس

دیدم به خواب حافظ توی صف اتوبوس

گفتم سلام حافظ گفتا علیک جانم

گفتم کجا روی تو؟گفت والله خود ندانم

گفتم بگیر فالی گفتا نمانده حالی

گفتم چه گونه ای تو گفتا در بند بیخیالی

گفتم که تازه تازه شعروغزل چه داری

گفتا که میسرایم شعر سپیدباری

گفتم زدولت عشق ؟گفتا که کودتا شد

گفتم رقیب پس چی؟گفتا که کله پا شد

گفتم کجاست لیلی؟مشغول دلربایی؟

گفتا شده ستاره در فیلم سینمایی

گفتم بگو زخالش؟آن خال آتش افروز

گفتا عمل نموده دیروز یا پریروز

گفتم بگو زمویش گفتا که مش نموده

گفتم بگو زیارش گفتا ولش نموده

گفتم چرا؟چگونه؟عاقل شدست مجنون؟

گفتا شدید گشته معتاد گرد افیون

گفتم کجاست جمشید؟جام جهان نمایش؟

گفتا خریده قسطی تلویزیون به جایش

گفتم بگو زساقی حالا شدست چه کاره؟

گفتا شدست منشی در دفتر اداره

گفتم بگو ز زاهد آن راهنمای منزل

گفتا به من که بردار دستت را از سر دل

گفتم زساربان گو با کاروان غمها

گفتا آژانس دارد با تور دور دنیا

گفتم بگو زمحمل یا از کجاوه یادی

گفتا پژو دوو بنز یا گلف نوک مدادی

گفتم که قاصدک کو؟آن باد صبح شرقی ؟

گفتا که جای خود را دادست به فکس برقی

گفتم بیا زهدهد جوییم راه چاره

گفتا به جای هدهد دیش است و ماهواره

گفتم سلام مارا باد صبا کجا برد؟

گفتا به پست داده آورد یا نیاورد؟

گفتم بگو زمشک آهوی دشت زنگی

گفتا که ادکلن شد درشیشه های رنگی

گفتم سراغ داری میخانه ای حسابی

گفتا آنچه بودست گشته چلو کبابی

گفتم شراب نابی تو دست و پا نداری؟

گفتا به جایش دارم وافور با نگاری

گفتم بلند بوده موی تو آن زمانها

گفتا که حبس بودم از ته زدند آن را

گفتم شما وزندان؟حافظ مارو گرفتی؟

گفتا ندیده بودم هالو به این خرفتی...!

پاسخ:
هعی کجایی که ببینی حافظ چه شعرایی باهات می‌سرایند 😂😂😂
تشکرات 
۰۱ آذر ۹۸ ، ۱۹:۴۷ مجتبی محمودی

وب خوبی دارید به ماهم سربزنید سایت تفریحی

پاسخ:
ممنونم :)
حتما سر میزنم :)
۰۲ آذر ۹۸ ، ۱۶:۵۹ یگانه دخت

هر ان دم بینمت دلشاد گردم ز دردو رنج و غم ازاد گردم

اگر بادا وفایت همچو شیرین مرا بینی که چون فرهاد گردم

پاسخ:
ممنونم خیلی قشنگه 💙🌹
خوش اومدی :)
۰۳ آذر ۹۸ ، ۰۰:۱۱ یگانه دخت

❤ مرسی مهربون جان

پاسخ:
قربونت عزیز جان💎💙

گاه یک سنجاقک به تو دل می‌بندد

و تو هر روز سحر می‌نشینی لب حوض
 

تا بیاید از راه، از خم پیچک نیلوفرها

روی موهای سرت بنشیند
 

یا که از قطره آب کف دستت بخورد

گاه یک سنجاقک
 

همه معنی یک زندگی است

تولدت مبارکسنجاقک زیبای من
پاسخ:
فک کردم نمیخواستی تبریک بگی خیلی سوپرایز شدم 
ممنونم امیرررر خیلی تشکرررات فراوان ♥️🌹💎💙

سلام اگه امکانش هست وبلاگ ما رو دنبال کنید ممنونم

پاسخ:
سلام 
چشم حتما 

کوچه باغی است که از خواب خدا سبز تر است

و در آن عشق به اندازه ی پر های صداقت آبی است

خوشحال میشم به منم سر بزنی و دنبال کنی

ممنون

پاسخ:
به به فک کنم شعری از سهراب سپهری هست 
ممنونم که سر زدین چشم حتما سر میزنم 🌺🌸
۲۷ آذر ۹۸ ، ۰۹:۲۷ هادی اسماعیلی فضل

سلام وب خوبی دارین . بنده هم تک بیت همراه با عکس نوشته کار می کنم خوشحال میشیم در خدمتتون باشیم.
چه کرده برق لبت با دلم؟ نمی دانم
همیشه کشته ی یک اتصال کوتاهم

همیشه زجر دشمن شادی آور نیست گاهی هم
دل یک گربه با مرگ سگی ولگرد می گیرد

پاسخ:
سلام 
خوش اومدید حتما به پیجتون سر میزنم 
ممنونم از اشعار زیباتون 🌹🌺

آسمان خیلی وقته ستارت روشن نشده ها(((

پاسخ:
سلامممم 
وای بعد از مدتها اومدم و این نظرت چقدر خوشحالم کرد😍

ای خدا این وصل را هجران مکن
سرخوشان عشق را نالان مکن

پاسخ:
بهترین شعر ها 👌🏻💙

پشمااااامممم کجا بودی دختررررر

پاسخ:
عهههه آنلاینی 😍
من نمیدونم چرا اما هر کار میکردم نمیتونستم بیام طرف وب 
اما واقعاااا دلتنگ بودم😍

آرررههه

بیا بنویس بابا

من همش احساس میکردم تازه سراغت رو گرفتم الان دیدم تاریخ خورده فروردین پشمام بیشتر ریخت:/ چه زود میگذره زمان

پاسخ:
گوگووووووول 
ایشالا بیشتر میام 
بخاطر کرونا میریم روستا بیشتر بخاطر همین نت ندارم 🥺

چرخ گردون گر ندارد سازگاری بادلت

دست در جیبت کن و جدی نگیرش بی خیال...

پاسخ:
همین کارو باید کنیم😂
ممنونم از حضورتون🌹🌹

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">