ASEMAN

دختری با احساساتی آبی تر از آسمان

ASEMAN

دختری با احساساتی آبی تر از آسمان

ASEMAN

- اونا به اعتقادت اهمیت نمیدن

+ اعتقادِ من نیاز به اونا نداره
:)

اِدْموند:مدافع توانگر

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۷ فروردين ۹۸ ، ۲۲:۱۹ کلیپ

پربیننده ترین مطالب

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

نویسندگان

چالش

چهارشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۳۷ ق.ظ

سلام برتمامی دوستان 😊
عاقا آرزو بدل موندم تو یه چالشی شرکت کنم 
+وپوزش از اسی بلک جون چون تو چالش کارنامه شرکت نکردم ذکر کردم بخاطر معدل 😎😭😭
بچه ها من یه چالشی می‌خوام بذارم به نام چالش چیزایی که دوست دارید 
بسم الله 
اول چیزایی که دوست دارم و آرزو هامو میگم 
۱-ماشین(Optima )
۲-کشور(ترکیه و سوئد)
۳-فرزند(دختر)
۴-رنگ(آبی)
۵-بازیگر (بوراک توزکوپاران و چاغلار ارطغرل ولی مین هو)
۶-آهنگ(چه پسری از ساسی وآهنگ BU Akşam ölürüm از Murat KekilliوIAMX-Nightlife)

۷-حیوان(سگ اونم هاسکی وگرگ  )
۸-کتاب مذهبی (یازهرا(س)و سلام بر ابراهیم )
۹-رمان (سیگار شکلاتی و گناهکار و تب داغ گناه )
۱۰-فیلم (dlibal وجوخه انتحار و شوالیه تاریکی )
۱۱-روز (جمعه)
۱۲-عدد(۷و۹و۱۲)
۱۳-رنگ چشم( همش بخصوص آبی )
۱۴-سنگ (یشم)
۱۵-اسم پسر (اُکتای«اسم پسر خودمو هم میذارم »)
۱۶-اسم دختر (گُزَل «اسم دخترخودمو میذارم )

۱۷-آرزوم (نمی‌گم تا برآورده بشه :)))) )

تماااام
+از همه شما دوستان وبلاگی از جمله دنا و فتیل و آرمی و صورتی و نامیرا و  EXOYAS و نیلوفر و به نام و ...بقیه ببخشید اگه نام نبردم حظور ذهن ندارم دعوت به عمل می‌آید 🤗



۹۷/۱۱/۱۷ موافقین ۴ مخالفین ۰
اِدْموند ...

نظرات  (۲۶)

نه بابا این چه حرفیه:)
چالشت خیلی خوبه:)
کامنت یا پست؟
پاسخ:
فدات 
مرسییی ممنونم که شرکت می‌کنی 
پست :)))))
الان دقیقا چی کار باید کنیم ؟
پاسخ:
پست بذارید و علایقت رو بگید :)))
جوخه انتحار که دیدن نداشت :/
پاسخ:
من عاشق جوخه انتحارم اونم بیشتر بخاطر جوکر شما رو نمی‌دونم :)
نفهمیدم الان باید چی کار کنم ؟ اخه تو نماشا بچه ها سوال میپرسند ماهم جواب میدیم این مدلی ندیدم 😭😭😭😭😭
پاسخ:
چیزایی که من تو پست گفتم یا چیزای دیگه ای که دوست داری رو بنویس تو وبت بذار به عنوان پست
اوکی 
پاسخ:
تشکراااات
جوکر فقط هیث لجر بقیه اش مسخره بازیه :))
پاسخ:
اونکه عشقههههه ولی خب جوکر جوخه انتحار رو هم خیلی دوست داشتم 
اسم شما هر کاری کردم نفهمیدم چی بنویسم تو دعوتا 
۱-ماشین(زیاد نمیشناسم همون پراید😂😂)۲-کشور(آلمان کانادا کره انگلیس)۳-فرزند(یا ابن الموسی این چیه دیگه؟؟ خیلی خب دختر😆)۴-رنگ(رنگ های ملایم ، سرمه ایی)۵-بازیگر (بازیگر زیاد نمیشناسم)۶-آهنگ(بنده از معتادان موسیقی هستم یکی دو تا نیس که بگمش😂😂)۷-حیوان(پاپی و کیتن💕)۸-کتاب (دنیای سوفی )۹-رمان (زیاد نخوندم)۱۰-فیلم (اوممم فعلا همینایی که دارم میبینمو میگم خنده در وایکیکی ، افسانه دریای آبی ، The k2)۱۱-روز (پنجشنبه)۱۲-عدد(8)۱۳-رنگ چشم(فرقی نداره برام😁)۱۴-سنگ (نمدانم اصلا چی هست؟😐)۱۵-اسم پسر (یه مدت ارمیا رو خیلی دوست داشتم)۱۶-اسم دختر (اوممم نمیدونم اسم قشنگ زیاده)
تموم شد😊😊
پاسخ:
جلل الجالب 
تشکرررر که شرکت کردی دنا جوووونم
کاش پستش میکردی 🤗😍⁦❤️⁩😘😘
جلل الجالب؟؟😂😂😂
خواهش میشه :)
پست کنم؟؟
پاسخ:
هههههه آره 😂😂😂
فداتشممم 
آره پستش کن :)))
خدانکنه :)
باشه ^^
پاسخ:
تشکرات :))))
۱۷ بهمن ۹۷ ، ۲۱:۰۲ 😂مهسا😂 اا
:-) 
پاسخ:
:)))))
برا چی میخندین؟
۱۷ بهمن ۹۷ ، ۲۳:۰۵ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌
چرا منو توی این موقعیتا قرار میدین اخه⁦😂
پاسخ:
کار بسیااااار خوبی میکنیم :))))
دعا میکنم آرزوت براورده شه 
اوکی ، برم پس پستم را اماده کنم 😂
منم هنوز یکی از نمره هام نیومده تو چالش اسی جون شرکت کنم
پاسخ:
مرسیییی آرمی جونم :)))وهمچنین خودت 
خیلی مرسییی که شرکت میکنی 
ان شالله با نمره های عالی شرکت کنی 
۱۸ بهمن ۹۷ ، ۰۰:۱۴ دنیای کامپیوتر ...
چه قدر خوب
پاسخ:
خیلی ممنونم 
شما هم دوست داشتید شرکت کنید:)))
۱۸ بهمن ۹۷ ، ۰۴:۴۷ دنیای کامپیوتر ...
دوست دارم اما وبلاگم، تخصصی درباره کامپیوتر هستش؛ اگر یک چالش کامپیوتری باشد حتما شرکت میکنم مثل چالش دسکتاپ کامپیوتر هر شخص که چه برنامه هایی دارد و چگونه است...
پاسخ:
آهان درسته دقت نکردم 
شما چالش کامپیوتر بذارید ما شرکت میکنیم 
خیلی ممنونم :))))
۱۸ بهمن ۹۷ ، ۰۸:۰۷ 😂مهسا😂 اا
لبخند هست خنده نیست 🙂
انشاالله به همه اروزوهات برسی🙂
پاسخ:
عه خیلی ممنونم مهسا جانم 💖
ممنونم ان شالله و همچنین خودتون:)))
۱۸ بهمن ۹۷ ، ۱۲:۱۴ فتل فتلیان
وایییی مرسی که از منم دعوت کردی 😍😍😍😍
حتما شرکت میکنم 
پاسخ:
خواهش میشه 🌹🌹
خیلی خوشحال میشم شرکت کنی :)))
ایشاالله بهشون برسی :)
پاسخ:
ان شالله خیلی ممنونم 
وهم چنین شما :))))
۱۹ بهمن ۹۷ ، ۰۰:۵۵ دخـترکــِ بی نام :))
صورتی و بی نام منو گفتی؟😍😍😘
پاسخ:
آره دخترکم 😍😍😍
۱۹ بهمن ۹۷ ، ۰۱:۳۲ دخـترکــِ بی نام :))
انلاینی😂😍😍
پاسخ:
عارههه 😂😂😂😂
صورتی تو رو گفتم 
به نام یکی از بلاگرای دیگس
۱۹ بهمن ۹۷ ، ۰۱:۳۴ دخـترکــِ بی نام :))
خداروشکرررتو انلاینی😘😍😂ـ
هیشکی نیست اصلا
پاسخ:
روز تعطیل هست خوابیدن 😂😂😂😂
هه‍ههه منم امروز کم بودم الان اومدم 
اگه وقت کردم شرکت میکنم :)
پاسخ:
ان شالله شرکت کنید :))))
ممنونم 
ان شالله  :)
پاسخ:
سپاس از شما 🌹🌼
خوب جوابو تو پست وبم گذاشتم ^-^
پاسخ:
خیلی ممنونم که تو چالش شرکت کردین 
بسی خوشنود شدم ممنونمممم🌹🌹🌹🌹
خواهش:)
پاسخ:
:))))
رنگ آبی جذابه،از اون جذابتر بادمجونی!خصوصا واسه رنگ مو D:
پاسخ:
خیلی خیلی رنگ آبی رو دوست دارم کل اتاقم و بیشتر وسایلام آبی هست 
بادمجونی کل وسایلای اتاق آبجیمه البته کمرنگتر
برای عید می‌خوام پایین موهامو آبی کنم :))))))
من اخرین بار که رنگ زدم بادمجونی بود کم کم تبدیل شد به هلویی =)))))
خیلی دوسش داشتم.
منتظرم پروژه ها و امتحاناتم تموم شه انجامش بدم.
پاسخ:
چقدررررر قشنگ 😍😍😍
واقعا دوست داشتنیه 
آره واقعا خیلی قشنگه 
من یبار خواسم پایین موهام آبی کنم همه رنگی شد جز آبی :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">