ASEMAN

دختری با احساساتی آبی تر از آسمان

ASEMAN

دختری با احساساتی آبی تر از آسمان

ASEMAN

- اونا به اعتقادت اهمیت نمیدن

+ اعتقادِ من نیاز به اونا نداره
:)

اِدْموند:مدافع توانگر

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۷ فروردين ۹۸ ، ۲۲:۱۹ کلیپ

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۷ بهمن ۹۷ ، ۰۰:۳۷ چالش

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

نویسندگان

مخصوص پسرای بلاگر (تیپ عید پسرونه)

پنجشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

سلام

 برای پسرای بیان مدل لباس خووووشگل آوردم 
پ ن:بنظر من این تیپ ها واقعا عالیه و مردونه وجذاب 

ترکیب لباس و ترکیب رنگش عالیه 
پ ن:اگه دخترا هم خواستن مدل مانتو میذارم

برای دیدن مدلا برید ادامه مطلب🌹
۹۷/۱۲/۰۹ موافقین ۳ مخالفین ۰
اِدْموند ...

نظرات  (۱۱)

ابجی جان مدل مانتو برای خانم ها هم بذار 
پاسخ:
چشم آبجی گلم بروی چشم 💙💙
چشمت بی بلا خوشگلم :)
پاسخ:
دورت بگردم قشنگم 
:)
پاسخ:
:)
۱۶ اسفند ۹۷ ، ۱۱:۲۶ فتل فتلیان
بسی خوب بود و خوشمان امد 
بعضی را در نظر داشتیم و بعضی را هم نیز میزنیم
پاسخ:
خدارو شکر 
به نظرم واقعا تیپ های مردونه و شیک هستن 
ایبل حداقل یکی گفت این مدل هارو میپوشه 
۱۶ اسفند ۹۷ ، ۱۳:۳۰ فتل فتلیان
تیپ های مردونه همه جوره عالین و همه خواهند پسندید
پاسخ:
آره واقعا 
مرسی :)
۱۷ اسفند ۹۷ ، ۰۰:۲۴ اسرافیل مهدوی
اینا واسه خوش تیپاس.
یه چیزی هم واسه ماها بزار :)
پاسخ:
ههههههه خب شما هم یکی از خوشتیپا
یعنی چه مدلی بزارم ؟؟؟
۱۷ اسفند ۹۷ ، ۱۲:۳۰ امیررضا نصیری
باو پرای ما هم بزار اینا همشون مردونست خخخ خخخ خخخ واس ما هم بزار گرچه من سه ساله بازار نرفتم و نخواهم رفت اما از دنیا عقب نمونم خخخ

پاسخ:
باشه برا نوجونا هم می‌زارم 
آره می‌زارم که حداقل از مد عقب نمونی😂😂😂😂😂
۱۸ اسفند ۹۷ ، ۱۵:۳۶ امیررضا نصیری
من نه گرچه سه ساله بازار نرفتم اما از دنیا حداقل خبر دارم ولی اوم مجازی خبر دارم یعنی این اینترنت دو ساعت بره یعنی از دنیا دو ساعت عقب میمونم و باید چهار ساعت پشت این بشینم تا برسم ولی میرسم از بازار بدم میاد چون به نظر من مادرم همچی من را میداند(منظور اندازه لباس سلیقه و این جور چیزا) پس لزومی نمی بینم که که به بازار بروم و خودم را خسته کنم همین که اینجام سرم مشغوله خوشحالم از ممدم عقب نمیمونم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ من اخر مدم خودم خخخخخخخخخ
پاسخ:
هههههههههه وقتی اینترنت باشه از هیچی عقب نمیمونی هههه
چقدر راحتی مامانم برا من جرات نمیکنه چیزی به سلیقه خودش بخره جنگ جهانی میشه
۱۸ اسفند ۹۷ ، ۲۲:۱۳ امیررضا نصیری
خخخخخخ پس خدا کمک کنه به اونی که بخواهد برای شما هدیده بگیرد :)))))))))))))))) ولی حتی با این اینترنتم من تازه سه ماه هستش که فهمیدم چیزی بنام وبلاگ و وبلاگ نویسی قالب نویسی هستش من دنیای واقعی را بیشتر ترجیه میدهم اما با کی ولی این دنیا بگید کی رو ندارم تقریبا همرو دارم هیچ کدوممنون همدیگرو ان چنانی نمشناسیم که البته هم همینش خوبه چون تنها این جوری هم دیگرو فی فهمیم و تنها نمی مینیم با تشکر :) :(   ):)
پاسخ:
هههههههه ازم میپرسن همیشه برا هدیه گرفتن میگن چی میخوای 
من چهار ساله وبلاگ دارم البته این وبم برا دو سه ماهه یکی دیگه هم دارم 



من دنیای واقعی رو بیشتر ترجیح میدم ولی خب از نوشتن با دست بدم میاد 

آره همینکه همدیگرو  نمی‌شناسیم خوبه 😂
۱۸ اسفند ۹۷ ، ۲۲:۴۵ امیررضا نصیری
خخخ یا به قول شما ههههههههههه ولی بی نامی تا چه هد؟ اخر نمایان شود هر چه که هست نام دیگر وبلاگ چیست مگر چند تا وجود دارد شاهکاری چو این مشتاق دنبال دنبال کردم عاشق تبادل لینک و حرف زدن
خدا ایم معلم فرسی رو بگم چی کار نکند بس کرده است ما را مث خودش همگی شده ایم همچو شمعی فروزان میام باد های بهاری
پاسخ:
هههههه‍ ما کلا گمنام بدنیا اومدیم 
من یه وبلاگ دیگه هم دارم اونو ولش کن .ههههه
من حاظرم واسه تبادل لینک 
هههههه احسنت به معلمتون😂😂😂😂
۱۸ اسفند ۹۷ ، ۲۲:۵۱ امیررضا نصیری
ههههههههه من قرارش دادم منتظر شما دوست عزیز

پاسخ:
منم قرار میدم حالا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">