ASEMAN

دختری با احساساتی آبی تر از آسمان

ASEMAN

دختری با احساساتی آبی تر از آسمان

ASEMAN

- اونا به اعتقادت اهمیت نمیدن

+ اعتقادِ من نیاز به اونا نداره
:)

اِدْموند:مدافع توانگر

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۷ فروردين ۹۸ ، ۲۲:۱۹ کلیپ

پربیننده ترین مطالب

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

نویسندگان

چشمها

يكشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۸، ۰۱:۵۲ ق.ظ

 

“I shut my eyes in order to see.” ~Paul Gauguin

من برای دیدن چشم هایم را می بندم

+عایا کسی هست ؟

۹۸/۰۸/۲۶ موافقین ۶ مخالفین ۰
اِدْموند ...

نظرات  (۱۱)

چش ببندی که نمی بینی خخخخخخ پاک کن مردم فک می کنن خل شدی

پاسخ:
هههههه جمله فلسفی گفتم منظور اینه که من درون آدما رو میبینم توجهم به درون آدمای نه ظاهرشون 😂😂😂😂

برو بابا الکی ماست مالی نکن

پاسخ:
خیلی ضایع ماست مالی کردم عایا ؟؟؟😂😂😂

اره اره :) 

پاسخ:
واقیا که حداقل بروم نیار 😁😒

من که اولین باره میام وبتون! :)

پاسخ:
سلامممم 
خیلی خیلی خوش اومدی بانو :))))🤗

میدونی این روزا احساس میکنم آدما رو با چشم دل هم نمیشه دید..نمیشه شناخت...آدما خیلی عجیب شدن...

پاسخ:
مطمئن باش ...دورویی زیاد شده و شناخت غیر ممکن شده ...اونم شناخت درونی که اصلا نمیشه ...خیلی خیلی عجیب شدن 

سلام

جمله ی قشنگی بود ولی وقتی بخوایم درون ادما رو بشناسیم خود واقعیشونو میشناسیم  این روزا کسی نمیخواد خودِواقعیشو بقیه ببینن و همه میشه گفت فیلم بازی میکنن تا خودِواقعیشون دیده نشه متاسفانه واین اصلا خوب نیست

پاسخ:
سلام عزیزم 
خوش اومدی :)
آدمایی وجود دارن هنوز که خود واقعیشون رو نشون بدن و آدمایی هستن که با بعضی رفتار های ما خواسته خود واقعیشون رو نشون میدن 
اما بعضی آدما هستن اینقدر فیلم بازی کردنشون خوبه که نمیتونی یه درصد اون دورویی و خود واقعیشون رو بفهمی 

سلام مومن. جزاکم الله خیرا

 

 

آری کسی هست و می گوید:

"چشم بگشا و از روی "آیا" یه خط املا بنویس(لبخند)"

 

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب

یا علی

پاسخ:
سلام مومن 

چشم 
آیا عایا آیا عایا آیا عایا آیا عایا آیا عایا آیا عایا آیا عایا آیا عایا آیا عایا آیا عایا 😂😂

همچنین مومن 
علی یارتون 
۰۳ آذر ۹۸ ، ۰۰:۳۷ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌

قابل تامل است 

پاسخ:
درسته ...
خیلی خوش اومدی عزیزم 💎💙
۰۳ آذر ۹۸ ، ۱۴:۵۷ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌

مرسی عزیزم

پاسخ:
قربونت عزیزم 💙

اره من تو خیالتم😂

پاسخ:
😂😂😂😂اوووخ

سلام ادموندیی خوبی؟؟

خیلی وقته نیستی البته منم نبودم

پاسخ:
سلام قشنگم خوبی ؟؟
چقدر خوشحال شدم بیادم بودی😍
درگیر زندگی…

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">