ASEMAN

دختری با احساساتی آبی تر از آسمان

ASEMAN

دختری با احساساتی آبی تر از آسمان

ASEMAN

- اونا به اعتقادت اهمیت نمیدن

+ اعتقادِ من نیاز به اونا نداره
:)

اِدْموند:مدافع توانگر

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۷ فروردين ۹۸ ، ۲۲:۱۹ کلیپ

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۷ بهمن ۹۷ ، ۰۰:۳۷ چالش

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

نویسندگان

کلیپ

سه شنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۸، ۱۰:۱۹ ب.ظ

حتما ببینید :)

خودم خیلییییی دوستش دارم
😍



۹۸/۰۱/۲۷ موافقین ۴ مخالفین ۰
اِدْموند ...

نظرات  (۱۳)

۲۷ فروردين ۹۸ ، ۲۳:۲۹ فرشته ی روی زمین
قشنگ بود  : )
پاسخ:
ممنونم عزیزم :)
عالی 👌
پاسخ:
تشکر مهسا جونم 😘😘
من که انگلیسیم خوب نیس زیرنویس خونیم افتضاحه ... هنگ کردم :))
پاسخ:
ههههه کلیپه آپلود کردم بد کیفیت شد ولی قابل خونده 
سلام خوبی ادموندم :)))))))
پاسخ:
سلام آبجی جان خوبم خوبی ؟
قشنگ بود
پاسخ:
ممنون علی :)
منم خوبم الحمدلله چطوری با درسا؟
پاسخ:
شکر خیلی کم میخونم :(
عههههه وب زدی ؟؟
آره  وب زدم 😂😂😂😊😊😊
مرسی دنبالم کردی❤❤
پاسخ:
ایول ولی مزاشتی بعد کنکور که به درست لطمه نخوره 
فداتشم آبجی 
نه خب آنچنان پستی توش نمیذارم به خاطر پروفایل رفتم ثبت نام کردم😂😂😂😂
پاسخ:
هههههه ایول آبجی بعد درس فعالیت میکنیم خیلی زیااااد
مضغرف |: چرت 
پشمکی تخم مرغی |:
پاسخ:
امیرحسین 😒😒😒
خیلیم خوبه 😭
مارکوپولو ناراجت میشو خخخخخخخخخخ شوخیدم
پاسخ:
ههههههههه مارکو نارحت نشد هههههه
می‌دونم😂😂😂😂
هههه و... |:
پاسخ:
ههههه و...چی؟؟؟😒
حناق خخخخخ
پاسخ:
لوس 
بزرگترتما😒😒😒
رنگ صداش یه حالیه ولی حال بدی نیست خخخخخ دیییییییینگ ضربه در 
این ضربدر اخطاره تا کارتو خوب انجام بدی  
پاسخ:
صداش خوبه به نظر من مهم محتوا هست بیشتر 
کارام خوبه که 😂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">