ASEMAN

دختری با احساساتی آبی تر از آسمان

ASEMAN

دختری با احساساتی آبی تر از آسمان

ASEMAN

- اونا به اعتقادت اهمیت نمیدن

+ اعتقادِ من نیاز به اونا نداره
:)

اِدْموند:مدافع توانگر

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۷ فروردين ۹۸ ، ۲۲:۱۹ کلیپ

پربیننده ترین مطالب

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

نویسندگان

عروسک آنابل

چهارشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۷، ۰۲:۴۶ ب.ظ

سلام بر دوستان عزیز 😊

بچه ها میخوام بچی بهتون بگم بهم نخندین 😁
دوست بابام چند سال قبل برام یه عروسک باب اسفنجی خریده بعد این قیافش شبیه عروسک آنابل هست 👻
بعد همیشه رو تختمه جونم بگه براتون که من شبا اگه از خواب بپرم یا بیدار بشم و اینو ببینم سکته رو میزنم بوده تا الان که بعد از دیدنش شوت شدم پیش ابجیم خوابیدم  برای همین همیشه قیافشو برعکس میذارم که نبینمش سکته کنم 😱
اینم عکسش 👇







و اینم عکس مدلی که میذارمش 👇



۹۷/۱۲/۱۵ موافقین ۷ مخالفین ۲
اِدْموند ...

نظرات  (۳۳)

عروسک به این گوگولی خخخخ
(این کجا آنابل کجا:| )
پاسخ:
کجا گوگوله خوووو
شب جلو چشمات ببینی آنابل مستقیم میاد جلو چشمات 
۱۵ اسفند ۹۷ ، ۱۶:۴۸ علیـــــ ََ
:/
پاسخ:
چیه خو:))))
۱۵ اسفند ۹۷ ، ۱۶:۵۷ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
احتمالا منظورتون عروسک آنابله توی فیلم هست چون عروسک واقعا آنابل با عروسک توی فیلم خیلی فرق داره ...
اما این کجاش شبیه آنابله آخه؟؟؟
پاسخ:
منظورم عروسکی که تو فیلم آنابل هست اون وحشتناکه هست 😁😁

اگه تو شب ببینیدش نظرتون کاملا فرق می‌کنه 😱
این که خیله نازه
آنابل خیلی افتضاح بود، ابن اصلا ترسناک نیست
بدبخت عروسکه که گیرت افتاده
.
.
.
.
.
شوخی کردم امیدوارم ناراحت نشی
پاسخ:
ههههههه آقا تو شب کاملا فرق داره مخصوصا نصف شب 

نه من جنبم بالاست جدیم بگی ناراحت نمیشم 
خوش اومدی 🌼
خخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
هههههههه نخند بترس 😰😰
۱۵ اسفند ۹۷ ، ۱۹:۱۶ 😂مهسا😂 اا
چه نازه😂😂😂
پاسخ:
ههههههه قبلاً خیلی دوستش داشتم بعضی موقع ها جای بالشت میذاشتم زیر سرم تا اینکه ابجیم گفت شبیه آنابل هست از اونموقع میترسم 😂😂
۱۵ اسفند ۹۷ ، ۲۱:۰۴ امیررضا نصیری
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ یعنی هیچی دیگه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
فقط من تو عمرم فقط یه بار فیلم ترسناک دیدم اونم پشیمونم العانم فیلمم تو سن 8 سالگی به نظرم دیدم ولی بازم خخخخخ
پاسخ:
ههههههههههه
من فیلم وحشتناک خیلی دیدم تا جایی که دیگه از فیلما نمیترسم 
ولی عجیب از اون عروسک انابله میترسم 
ههههههه
سلام ادموند جونم
خوبی؟ سلامتی؟
:)))))))
آره منم تو نگاه اول آنابل اومد جلو چشمم
من آنابل رو با دوستم دیدم بعدش به غلط کردن افتادم
تا یک هفته پیش مامانم میخوابیدم
پاسخ:
سلام خواهری جونممم
خوبم خوبی ؟
کم پیدایی 
هههههع من تو خود فیلمه خیلی هیجانش بالا بود واقعا استرس داشتم 
سللام:)
کجاش شبیه آنابله؟
به این نازیییی*_*
پاسخ:
سلام رز جونم :)
به قیافش دقت کن خوووو این فکرو ابجیم انداخت تو سرم واقعا هم میترسم ازش 
۱۵ اسفند ۹۷ ، ۲۳:۰۶ ♕αяαмεsн♕ ...
چ جالب 
چ عروسکم باحاله 
انابل ؟ باب اسفنجی؟
پاسخ:
ممنونم ههههه
واقعا احساس میکنم نصبت بهش یه ترس عمیقی دارم شایدم گذاشتمش جای دیگه 
ولی به چهرش دقتی کنی واقعا شبیه آنابله
۱۵ اسفند ۹۷ ، ۲۳:۱۵ ♕αяαмεsн♕ ...
یکم چشماش شبیه قبول دارم اما ن در اون حد ولی خیلی خوب کلن پستت 🙂
پاسخ:
آره خیلی شبیه نیست ته چهرش و مخصوصا چشماش البته تو شب بدتره
خیلی تشکرات⁦❤️⁩
۱۵ اسفند ۹۷ ، ۲۳:۲۴ ♕αяαмεsн♕ ...
فدای شما بانو ♥
پاسخ:
دختری ؟؟
خدا نکنه :)
۱۵ اسفند ۹۷ ، ۲۳:۲۶ ♕αяαмεsн♕ ...
اره دخترم :)
پاسخ:
ایوووول فداتشم :)میخواستم ببینم اگه دختری قربون صدقت برم هههه
۱۵ اسفند ۹۷ ، ۲۳:۳۱ ♕αяαмεsн♕ ...
الهی اجی جونم 😍😍😍
پاسخ:
فداتبشم آبجی قشنگم :)
خوشگله که 
ولی دندونهاش یه جوریه نصف شب اتاق تاریک ترسناکه 
حق داری :) 
پاسخ:
قروووونت برم که آبجی خودمی که حسمو میفهمی فداتبشم 😍😍😍
فدای تو بشم من 
😍😍😍😍
پاسخ:
خدا نکنه بهارم 😍😘
۱۶ اسفند ۹۷ ، ۰۰:۲۹ دختر روشنا :)
یه چیزی بگم من نمی دونم عروسک انابل چیه 😅😅😅
ولی خیلی گوگولی عروسک خوش به حالت من انقدر باب اسفنجی دوست دارم ولی عروسکش ندارم 😂😂😂😂
منم بابام یه عروسک خرس گرفته دوبرابر  هیو منم ( من خیلی کوچولو عروسک نرمال 😁😁😁😁)
پاسخ:
آنابل عروسکیه که تو یه فیلم ترسناک هست که احضار شده هست قیافش وحشتناکه 
من باب اسفنجی رو خیلی دوست دارم ولی از موقعی که آبجیم گفت شبیه آنابل هست میترسم ازش هههههه
عزیزم 😍😍😍
تقریبا هر روز به سایتت سر میزدم :))))
دیشب که دیدم پست جدید گذاشتی خیلی خوش حال شدم
البته میفهمم سرت با درسا شلوغه منم همین طورم
انشالله دوتامون امسال چیزی که میخایم رو بیاریم راحت شیم....
خیلی موفق باشی ادموند جونممم:))))))))))
پاسخ:
خوشحالم که سر میزنی آبجی جونم :)))))

من خیلیم دری نمیخونم ولی موضوعی برای پست گذاشتن پیدا نمیکنم 
ان شإالله واااای خدا کنه قبول بشیم چیزی که دوست داریمو
فداتبشم و همچنین خودت عزیز دلم :)))
۱۶ اسفند ۹۷ ، ۱۰:۵۵ محمد (شاهرخ)
آره یه شباهت ریزی به آنابل داره :))
پاسخ:
هههههههه
ممنون که تاکید کردین 😂😂😂
۱۶ اسفند ۹۷ ، ۱۱:۲۵ فتل فتلیان
۰😂😂
این کجا انابل کجا 
من یبار از خواب بیدار شدم دیدم داداشم زانو زده کنار تختم و محو منه ، قشنگ سکته رو زدم
پاسخ:
بابا شبیهشه دیگه مخصوصا تو تاریکی شب 
ههههههه بچم محو بوده داداشت بوده جن که نبوده 😂😂😂
۱۶ اسفند ۹۷ ، ۱۴:۱۵ ♕αяαмεsн♕ ...
:)))))))))))))))))))
پاسخ:
:)))))))))😘😘😘😘😘
باز نمی شه
پاسخ:
واقعا ؟؟؟
دوباره امتحان کنید 
:| 😂😂😂
پاسخ:
😂😂😂😂😂😂
نگران نباش
منم شب از همه چیز میترسم
مخصوصا جوراب کف اتاق :)
پاسخ:
هههههههه ایول یکی مثل خودم پیدا شد :)
چاکریم :)
پاسخ:
قربانت :)
سلام مومن. جزاکم الله خیرا


باب اسفنجی بامزه چه ربطی داره به اون عروسک آنابل زشت؟(لبخند)


یکی از رفقای ما تعریف می کرد که یه پتوی سفید و مشکی داشتند...نصفه شب تا پتو را می بینه، چون خواب بوده فکر می کنه یه گاو اومده خونه شون(لبخند)

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام بر شما 


خیلی شبیه هستنا نه خود باب اسفنجی این عروسکش خیلی شبیه هست ههههه
مخصوصا تو تاریکی شب 

بیا ببینید تو تاریکی همه چی به هم ربط پیدا می‌کنه 

علی یارتون 
۲۳ اسفند ۹۷ ، ۲۳:۳۱ پرتو کیانی
خخخخخ...روش به دیوار:))))خخخخ:)))
(بیچاره کجا شبیه آنابله؟!...:/)
پاسخ:
ههههه حقشه باید روش به دیوار باشه 😂😂😂😂
واقعا شبیه هستا مخصوصا تو تاریکی 
خوش اومدید:)
۲۹ اسفند ۹۷ ، ۲۳:۱۷ دنیای کامپیوتر ...
منم یکی دارم خیلی شبیه این عروسک هستش.
پاسخ:
ههههههه پس حتما درکم میکنی
همچنین ادموندم🌹🌹🌹❤
پاسخ:
فداتبشم ابجی جونم :-)
۰۳ فروردين ۹۸ ، ۱۷:۳۵ فاطمه ❤عشق کره
سلام.خوبی؟سال نو مبارک سال خوبی داشته باشی
آخه ابن کجاش شبیه آنابله؟
پاسخ:
سلام عزیزم خوبم خوبی ؟ممنونم عیدت شما هم کلی مبارک ان شاءالله سال خوبی داشته باشی
تو تاریکی شبیه هست واقعا از تو اتاقم برداشتمش
قصد پست گذاشتن نداری؟ خخخخخخخ
پاسخ:
ههههههه مسافرت هستم ولی حتما حتما می زارم
راسی عیدت مبارک باشه 
عید شماهم مبارک باشه :)
پاسخ:
تشکر ممنون:)

منم مثل تو یه عروسک سخنگو دارم خیلی ازش میترسم خیلی خیلی خیلی

پاسخ:
هههههه خوبه یکی درکم کرد 
من عروسکه رو خیلی شیک و مجلسی محوش کردم از زندگی 😂😂😂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">