ASEMAN

دختری با احساساتی آبی تر از آسمان

ASEMAN

دختری با احساساتی آبی تر از آسمان

ASEMAN

- اونا به اعتقادت اهمیت نمیدن

+ اعتقادِ من نیاز به اونا نداره
:)

اِدْموند:مدافع توانگر

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۷ فروردين ۹۸ ، ۲۲:۱۹ کلیپ

پربیننده ترین مطالب

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

نویسندگان

برف😍😍😍

دوشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۷، ۰۸:۲۰ ب.ظ

😍واااااای اینجا داره برررررف میاد اونم بعد چند سااال من ذوق مررررگ 😍😍😍😍😍

۹۷/۱۱/۲۲ موافقین ۶ مخالفین ۰
اِدْموند ...

نظرات  (۲۷)

خوش به حالتون 😭😭😭😭
البته ما هم اینجا امسال اولین بارون تجربه کردیم 😄
پاسخ:
بمیرماااا
اگه اشکال نداره کجایی هستین ؟
اونم خوبه😍😍
قربونت ذوق کردنت ینی😍❤
پاسخ:
خدا نکنه دوووورت بگردم دنای منننن😍😍😍😍😍
خدا رو شکر 😍😍😍
پاسخ:
خدارو خیلی خیلی شکرررررر😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
ما امروز بارون داشتیم :)
پاسخ:
دو روزه بارون داشتیم الان شده برف واااای خدااا😍😍😍😍😍
شدید یا کمه ؟
پاسخ:
شدید اگه خدا کنه بند نیاااااد
ان شاءالله چند ساعت همین طور باشه :)
پاسخ:
ان شالله تا صبح باشه که بریم برف بازی اگه شد براتون عکس میذاااارم 😍😍😍تشکر مهربونم 
خدانکنه دیوونه😍

ما الان بارون داریم دیروز هم بارون داشتیم پریروز هم پس پریروز هم و کلا😑😑
پاسخ:
وااااااای خیلی خیلی خوشبحالتون من روزایی که بارون میاد اینقدر خوشحالم الآنم که برف میاد دیگه سکته 😍😍😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘
حتما عکس بذار عزیزم 😍
پاسخ:
فداتشممم حتما میذارم 😍😘😘😘
۲۲ بهمن ۹۷ ، ۲۰:۵۲ لوک خوش شانس
ایول خوبه 👍👍👍
از برف ها عکس میگرفتی بهتر بود 
۲۲ بهمن ۹۷ ، ۲۰:۵۲ لوک خوش شانس
ایول خوبه 👍👍👍
از برف ها عکس میگرفتی بهتر بود 
پاسخ:
تموم شد :(((((الان داره بارون شدید میاد اصن تا اطلاع ثانوی حالم بده 

ادموند منم شیرازیم 
آره بعضی منطقه ها برف اومده حتی نشسته دوستام برام عکس فرستادن
پاسخ:
خوشبختم عزیزم 
نه اینجا ننشسته :(((
۲۲ بهمن ۹۷ ، ۲۱:۲۲ فتل فتلیان
Wow😍😍
بچه کجایید شوما !؟
نکنه شیراز!!!
پاسخ:
Wow ههههه😂😂
آره بچه شیرازم 
۲۲ بهمن ۹۷ ، ۲۲:۰۷ 😂مهسا😂 اا
اینجا بارون میاد😍😍
پاسخ:
اینجا هم بارون میومد الان اونم نمیاد 
۲۳ بهمن ۹۷ ، ۰۰:۰۲ دخـترکــِ بی نام :))
😍😍😍😍😍
پاسخ:
😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘
۲۳ بهمن ۹۷ ، ۱۳:۱۸ فتل فتلیان
عههه 😍
به سلامتی 
پاسخ:
سلامت باشی فتیل عزیز 
مگه شمام شیرازی هستی ؟؟؟؟
۲۳ بهمن ۹۷ ، ۲۱:۳۱ فتل فتلیان
دانشگاهو که شیرازم 
خودمم بچه همون دور و برا ، شومو بگو شیراز
پاسخ:
عهههه بسلامتی
عامو کاکو تو شیرازی هستی دیگه 
بسی خوشنودم شیرازی 🌷🌷🌷
سلام مومن. جزاکم الله خیرا


خوش به حالتون واقعا...جای ما هم کیف کنید(لبخند)

یادمه اون موقع ها که مدرسه می رفتیم، وقتی شب، برف میومد، از ابوی گرامی می پرسیدیم که آیا فردا مدرسه ها تعطیله یا نه؟...انگار حرف ایشون، سند بود(لبخند)
چون وقتی برف میومد، پدرم می گفت این برف، میشینه یا نه، کمه و زود آب میشه...
با این حال، صبح زود، رادیو را تند تند روشن می کردیم که ببینیم تکلیف چیه؟...همیشه هم تا دقیقه نود، هیچ خبری نبود...خوب که مسیر مدرسه را در پیش می گرفتی، وسط راه اعلام می کردند، تو رادیو گفتند مدرسه ها تعطیله(لبخند)


یه بار هم حرم امام رضا بودم که برف اومد...یادم دو تا مرد عرب اومدند و با برف ها، عکس گرفتند(لبخند)



عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام و درود برشما 
عاقا ما به مرحله کیف نرسیدیم چون بعد برفه بارون زد آب شد :دی 
وااااای چقدر خاطره دلچسبی واقعا حس کردم خوسحالیتونو

وقتی حرم آقا باشی برفم بیاد که نور علا نور هست 

وهم چنین شما 
علی یارتون 
۲۴ بهمن ۹۷ ، ۰۰:۵۰ فتل فتلیان
😊😊🤗🤗
پاسخ:
🤗🤗🤗
خوش بحالت :)
پاسخ:
جای همه ی دوستان خالی :))))
۲۵ بهمن ۹۷ ، ۱۲:۱۸ محمد (شاهرخ)
خوش به حالتون
خوش بگذره
پاسخ:
ممنانم 
ان شالله نصیب شما  :)))
۲۶ بهمن ۹۷ ، ۱۳:۴۷ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌
اینجا ک میگی‌کجاست؟!!
که بعد چندسال برف اومده
پاسخ:
شیراز عزیزم 😍
۲۶ بهمن ۹۷ ، ۱۳:۵۴ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌
اهااا،اره انگار یکی‌از اشناهامون اونجاست میگفت برف اومده،بسلامتی😄
پاسخ:
ههههههه سلامت باشی 
برف رو بارون آب کرد همون یذره رو 
سلامت باشی :)
سلام :)
خوشبحالتون ما ایننجا اصن برف نمیاد هیچوقت -_-
تبادل لینک میکنید؟؟؟
پاسخ:
سلام بر شما 
ماهم اینجا بارون داریم ولی بعد چند سال برف اومده 
بله حتما 
من لینکتون کردم اگه میشه شما هم منو لینک کنین
پاسخ:
سلام چشم
ممنونم 
۱۸ اسفند ۹۷ ، ۱۵:۰۴ امیررضا نصیری
خخخخ خخخخ خخخخ خوش به حالتون ما اینجا اونقدر برف دیدیم که اونقدر حجم وای فای نخریدیم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
الان منو حرص ندین هااااا
ما بعد چند سال همون شب برف دیدیم که اونم بارون زد آب شد 
۱۸ اسفند ۹۷ ، ۲۲:۰۹ امیررضا نصیری
خب اخه به من چه شما چیزی ندارید ما هم یه چیز دیگه نداریم مشکلی نیست شما برای دیدن برف  بیاید اینجا ما برای دیدن چیز هایی که اینجا نیست بیایم اونجا اصلا مشکلی نیست فقط ما بیایم لباس ان چنانی بر نمیداریم ولی شما وقتی خواستین بیاین حتما لباس گرم بر دارین بازم میگم من اصلا حرررررص :) نمیدم با تشکر
پاسخ:
هههههههه حرفت منطقی بود کمرم خورد شد ههههههه

شیرازم خواسین بیایین لباس باید نه گرم باشه نه سرد 

ههههه شوخی کردم می‌دونم حرص نمیدی :)
۱۸ اسفند ۹۷ ، ۲۲:۲۸ امیررضا نصیری
منم میدونم اما چه کنم منطق اجازه نمیدهد سخنان شما بی جواب بمانند چه کنم بابام مشهد رو به شیراز ترجیه میده چی کنم که خود دوست ندارم سفر بدون اینترنت را چه کنم اب هوای گرم سرد برای من فرقی ندارد ولی میانه این دو مرا مریض میکند چه کمک من مریض نمیشوم جز سالی یک بار که ان هم فعلا نگرفتم خوشحال میشم زنده بیام مرده برگردم(تعجب ممنوع)چه کنم جز این اینترنت یاری ندارم ز این جهان کوچک پس مرگ برای منه تنها بهتر از زندگی است

خخخخخخخ چه کنم این معلم فارسی گفته باید عادت شود این گونه سخن چه کنم نوشته هایم مرا نمیسازند خخخخخخخخخخخ
من نه منم نه من منم (مولوی)
پاسخ:
آقای معلم ادبیات :دی 
شیراز خوشگل تر از مشهده ها شیراز شهر چهار فصل هست 
خب بسته بخر برای مسافرت دیگه 
دیگه یه مسافرت بدون اینترنت خوبه که


اوه چه معلمی ههههههه
اینجوری حرف میزنی فک کردم دارم ان شإالله میخونم ههههه
من نه منم چمن زنم 😂😂😂😂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">