ASEMAN

دختری با احساساتی آبی تر از آسمان

ASEMAN

دختری با احساساتی آبی تر از آسمان

ASEMAN

- اونا به اعتقادت اهمیت نمیدن

+ اعتقادِ من نیاز به اونا نداره
:)

اِدْموند:مدافع توانگر

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۷ فروردين ۹۸ ، ۲۲:۱۹ کلیپ

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۷ بهمن ۹۷ ، ۰۰:۳۷ چالش

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

نویسندگان

چالش دخترک بی نام

شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۴۰ ق.ظ

همین الان کپی پیستی ک کردی
رو جایگذاری کن  ببینم
اخرین چیزی که کپی کردین چیه
مدیونید اگ تݝییرش بدید 😂
پ ن :ممنونم از دخترک بی نام که دعوتمون کرد به چالش باحالش 💗

۹۷/۱۱/۲۰ موافقین ۴ مخالفین ۰
اِدْموند ...

نظرات  (۲۱)

۲۰ بهمن ۹۷ ، ۰۰:۴۱ دخـترکــِ بی نام :))
خواهش عزیزمم😊❤❤❤❤
پاسخ:
فداتشممم 💗💗💗💗💗
خودتم متنی که کپی کردیو بذار صورتی جونم 😍
۲۰ بهمن ۹۷ ، ۰۰:۴۲ دخـترکــِ بی نام :))
اجازه س خودمم شرکت کنم؟😂
❤ـ
ولی چرت و پرت نوشتن های هر ادمی
واسه خودش خیلیی باارزشه:))
پاسخ:
آره دیگه خودتم باید شرکت کنی خوووو
متن کپیت هست ؟؟؟
چه متن قشنگی و دوست داشتنی 😍😍😍
۲۰ بهمن ۹۷ ، ۰۰:۴۳ دخـترکــِ بی نام :))
اجی از کجا میدونستی صورتی صدام میزنن؟😊❤❤❤
۲۰ بهمن ۹۷ ، ۰۰:۴۳ دخـترکــِ بی نام :))
اجی از کجا میدونستی صورتی صدام میزنن؟😊❤❤❤
پاسخ:
آبجی قشنگم از تو وب دنا دونستم :)))💗💟💞💟💗
زندگی هم عجیب است کسیکه کج و غلط است او را میگذاریم ولی کسی که راست و درست است او را میکوبیم 🌺🍃 @NaghdOpand
🤣
پاسخ:
آبجی لبخند خیلی ممنونم از شرکتت 😍😘
۲۰ بهمن ۹۷ ، ۰۰:۵۰ دخـترکــِ بی نام :))
متن قشنگیه😍😄
جواب کامنتم ب یکی از وبلاگی ها بود
حرف خودم بود😂😂😂❤
پاسخ:
متن که محسوب نمیشه اشتباه گفتم 
ایبل ایبل چه سخن زیبایی خواهر 😍😘😍
78996573267988
پاسخ:
شماره کارته شماره شارژه؟؟؟
ممنونم که شرکت کردی نیلوفر جانم 
استاد شما معنای گزاره "کچل کوپی اوغلو" را می‌دانید؟
.
داریم یکی دیگه از بچه های دوره رو سرکار میذاریم:))-مریوط به اونه. پی امیه که کپی کردم به بهمن فرستادم که به پسره بفرسته:))
پاسخ:
وااااای چه باحال 😂😂😂😂

بازم سرکاری 😂😂😂خیلی باحالید
ممنونم که شرکت کردی اسی جون 
مرسی مرسی:))
.
به همینا زنده ایم دیگه:))
قربون شما؛)
پاسخ:
خوهشات عزیزم :)))
 

هههه عالیه 😍
فداتشم
http://opizo.me/In49BV



😂😂😂😂😂
داشتم پست میزاشتم
خیلی چالش باحالی بود 
😂

پاسخ:
😂😂😂😂😂😂😂😂

مرسی مرسی آرمی جونم که شرکت کردی 😍😘
ههههه خیلی 
گردنبند۲۰۰۰۰
دستبند۲۰۰۰۰
انگشتر۱۰۰۰۰
گوشواره جفتی۲۵۰۰۰
😂😂😂😂
قیمتای بازارچه😂
پاسخ:
وااای 😂😂😂😂😂😂😂
جالب بود 
ممنونم که شرکت کردی عزیزم 
https://uploadboy.com/m4rij7q7eu0n.html/394

---------------------

مربوطه به همون مرز باریکه😁😂
پاسخ:
😂😂😂😂😂😂😂😂😂خیلی باحاله 
ممنونم که شرکت کردی 
http://todelijat.blog.ir/

کپی کرده بودم که اینور پیست کنم دنبالشون کنم :))
چالش جالبیه :))
پاسخ:
ههههههه جالب بود 😂😂😂😂😂
ممنونم که شرکت کردی 🌹🌹
۲۰ بهمن ۹۷ ، ۲۱:۲۷ فتل فتلیان
Rajebe oon ghazie aksa ham Kolan hameye hameye aksaro pak krdm Hatta oonaei k khdmm toosh boodm ya dotaei boodn Hich aksi ba hich kodumetun ndrm
اینو ف برام فرستاده بود منم تعجب کردم کپیش کردم واسه یکی از بچه ها تا ببینه 
پاسخ:
هههههههههههه
چه جالب هههههه
بچم ناراحته ازت 
ممنونم که شرکت کردی 
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

همین الان، امضای رزمنده را کپی، Paste کردم و اون این بود:
"سلام مومن. جزاکم الله خیرا


عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی"

چون به همه دوستان، یهوئی سر می زنم برای همین اینو یه بار می نویسم و برای بقیه کپی، Paste می کنم(لبخند)

خب...پول ما را بدید بریم(لبخند)


عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام بر شما رزمنده محترم 
ایول الله تو یه نظر چقدر جمله سلام مومن داریم :)
رمز کارت بدید بریم 😂
ممنونم که شرکت کردید 
علی یارتون 

دیروز به داداش پیام دادم 
داداش انتهای جواب گفت به مادر سلام برسان 
نوشتم برادر عزیز با اسب برسانم یا قاطر 
چون مادر در منزل نیستند 
نوشت:منو مسخره میکنی تو چیزی نمی خوای وقتی اومدم بخرم
فک کنم تهدیدم کرد 😑😑😑
نوشتم : خودم میروم میرسانم 
بیخیال شوید برادر من 
در پناه خداوند باشی 
نوشت: نمی خواد برسونی 
آخه این داداش ما داریم
جنبه شوخی ندارن که 
من پفک و چیپس می خواهم 😭😭😭 به که بگویم

این متنی که دیشب از تلگرام اوردم وبم 😂😂
پاسخ:
سلام کاکتوس جان 
خوش اومدی 🌼🌼
ممنونم که شرکت کردی 
😂😂😂😂😂منم چیپس و پفک موخام
سلام
خواهش می کنم عزیزم 
هعییییییی هنوز چیپس و پفک نخوردم 😑😑😑😂😂😂
پاسخ:
فدات گلم 
هعییییی ایشالا زودی برات بخرن بخوری :)))
http://findingneverland.blog.ir/

می خواستم دنبالش کنم:)
پاسخ:
هههههههه
ممنونم که شرکت کردی 
خیلی خوش اومدی 🌼🌼
۱۵ اسفند ۹۷ ، ۲۳:۲۹ ♕αяαмεsн♕ ...
۰۹۱۷۸***۴۵۵. شمارست 😁😂
پاسخ:
ههههههههه
اینم شماره اون وسطشم می‌گذاشتی زنگ بزنیم هههه
۱۵ اسفند ۹۷ ، ۲۳:۳۱ ♕αяαмεsн♕ ...
خخخخخخخ ......سری بعد میزارم 
پاسخ:
ههههههه
کلی مرسی 

Adult.xyz - shorten links and earn money!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">