ASEMAN

دختری با احساساتی آبی تر از آسمان

ASEMAN

دختری با احساساتی آبی تر از آسمان

ASEMAN

- اونا به اعتقادت اهمیت نمیدن

+ اعتقادِ من نیاز به اونا نداره
:)

اِدْموند:مدافع توانگر

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۷ فروردين ۹۸ ، ۲۲:۱۹ کلیپ

پربیننده ترین مطالب

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

نویسندگان

شیرازم تسلیت

دوشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۸، ۰۶:۳۳ ب.ظ

۹۸/۰۱/۰۵ موافقین ۶ مخالفین ۰
اِدْموند ...

نظرات  (۱۹)

۰۵ فروردين ۹۸ ، ۱۸:۳۵ ♕αяαмεsн♕ ...
شیرازی هستی؟
پاسخ:
بله :(
تسلیت به تمام مردم شیراز و مخصوصا خانواده هایی که داغدار عزیز از دست رفتشونن
پاسخ:
ممنون 
آره واقعا خدا صبرشون بده 
۰۵ فروردين ۹۸ ، ۱۸:۳۹ دنیای کامپیوتر ...
هی...
پاسخ:
:(((
تسلیت :(
پاسخ:
ممنون خواهری :(
تسلیت منم بپذیرید 
اولین تسلیت 98داشتیم متاسفانه 

پاسخ:
منم تسلیت میگم ملینا جانم 
خدا کنه اولین و آخرین باشه :(
۰۵ فروردين ۹۸ ، ۱۹:۰۴ فاطمه ❤عشق کره
و تسلیت به من😭😭😭😭
من ساکن شیرازم ولی شیرازی نیستم
خدا رحم کرد دیروز من و خانوادم از شیراز خارج شدیم
ولی اصلا نمیتونم گریه نکنم😭😭😭😭😭همشهریاممم😢😢😢😔😔😔😔😢😢😢😢😭😭😭😭😭
پاسخ:
منم شیرازیم عزیزم 
ماهم دور روز پیش از شیراز خارج شدیم 
من اینقدر گریه کردم سردرد گرفتم 
خدا صبر بده به خانواده های عزادار 
۰۵ فروردين ۹۸ ، ۱۹:۲۴ فاطمه ❤عشق کره
خدا صبر بده واقعا😔😔😔😭😭😭😢😢😢
من الان شهرمونم
😭😭😭خدایااااااا
پاسخ:
صبر بسیار ...
هعی خدا😭😭😭
واقعا تسلیت...
ان شاءالله اوضاع زود خوب بشه...
شما خوبین؟!
پاسخ:
ممنون از شما
ان شاالله میگن این چند روز بارون بدتر میشه 
من شیراز نبودم دوروزه اومدم مسافرت
۰۵ فروردين ۹۸ ، ۱۹:۵۰ ♕αяαмεsн♕ ...
کجای شیرازی؟

پاسخ:
تو شخصی بهت میگم
تسلیت :(
پاسخ:
ممنون ...
۰۵ فروردين ۹۸ ، ۲۰:۲۸ امیررضا نصیری
هی بر همه شما عزیزان منم تسلیت گرچه شیرازی نیستم اما از ۳ روز است مهمان شمایم و شرمنده از انم که نمی اید کاری ز دستم و متعجب از مهمان نوازی شمایم پس با تمام وجودیتم تسلیت و عرض شرمندگی 
پاسخ:
ما شرمنده شماییم که شیرازمون ایندفعه مهمون نوازی نکرد...
دشمنتون شرمنده ان شالله سلامت باشید همیشه
۰۵ فروردين ۹۸ ، ۲۱:۳۴ ♕αяαмεsн♕ ...
باشه
پاسخ:
:)
تسلیت میگم))):
پاسخ:
ممنون :(
تسلیت :-( 
پاسخ:
ممنونم عزیزم :(
خداوند به همه بازماندگان صبر عطا فرمابند
پاسخ:
آمین...
😢😢😭😭😭😔😔😔
پاسخ:
:(((((((
پسا پسا تسلیت :))
پاسخ:
ممنون...:(
۱۰ فروردين ۹۸ ، ۱۸:۱۲ هیچ کس همه کس
سلام عزیز منم زهرا وبلاگ قدیمی رو تصمیم گرفتم حذف کنم ماجراش یکمی طولانی شد به حر حال بیا به http://harchi-hichi.blog.ir/ این وبلاگم پاک کن تشکر و سپاس فراوان
پاسخ:
سلام عزیزم باشه گلم
مرسی خوبم به خوبیت
پاسخ:
شکر عزیز دل

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">