ASEMAN

دختری با احساساتی آبی تر از آسمان

ASEMAN

دختری با احساساتی آبی تر از آسمان

ASEMAN

- اونا به اعتقادت اهمیت نمیدن

+ اعتقادِ من نیاز به اونا نداره
:)

اِدْموند:مدافع توانگر

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۷ فروردين ۹۸ ، ۲۲:۱۹ کلیپ

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۷ بهمن ۹۷ ، ۰۰:۳۷ چالش

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

نویسندگان

بیایین حرف بزنیم 🤔

چهارشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۲۲ ب.ظ

سلام دوستانم 

چرااااا نیستین خووووو

حوصلم پوکیدددد

عاقا هر کی هر سوالی داره بپرسه پاسخگو هستم(تاجایی که بشه ) 😊

۹۷/۱۲/۰۱ موافقین ۲ مخالفین ۰
اِدْموند ...

نظرات  (۲۹)

اون وبلاگ ها که حالتون بهم زدن کدوم ها بودن :)) 

عجبذسوالی بود نه :|
پاسخ:
ههههههه میشه یه سوال دیگه بپرسین😅😅😅

اصلا فک نمیکردم این سوال رو بپرسن😂😂😂
زدم تو خال دیگه 😂😂😂😂😂
پاسخ:
ههههههه منکه الان تو افق سلام می‌رسونم🤔
۰۱ اسفند ۹۷ ، ۲۳:۰۷ دخـترکــِ بی نام :))
سلامممممم اجی گلممم و عآمآ سوالل چنتا دوسم داری؟خخخخ
پاسخ:
سلام آبجی قشنگممممم
دوست داشتنم اندازه نداره نفسسسسس 😍😍😍😍😘😘😘
شوخی بود بیشتر از این اذیتت نمیکنم :)
پاسخ:
هههههه
من جنبه دارم 😂😂😂😂
سلام چطوری :)
پاسخ:
سلام تشکر خودت خوبی :)))
ممنون به خوبیت
پاسخ:
شکر
آقا من وبلاگ شما و آقای به نام و آقای نویسنده :////
تازه یکم تشخیص میدم 
خخخخ چیشو تشخیص میدی؟!
پاسخ:
ههههه وبلاگاتون که قاطی میکردم الان دیگه درست شد😂😂😂
۰۲ اسفند ۹۷ ، ۱۲:۴۳ نیلوفر سادات
سلام 
خوبی ؟ چه میکنی ؟ خوش میگذره  ؟ دلم برات تنگ شده بود کم پیدا بودی 😁😁😁😁
پاسخ:
سلامممم سادات جانم 
شکر الحمدالله 
من خیلی بیشتر تر دلم برات تنگ شده بود 
من بودم شما نیستین 😭😭😭دنا که اصلا نیست
۰۲ اسفند ۹۷ ، ۱۲:۵۰ نیلوفر سادات
دنا کجاست راستی 😟😟😟😟😟
 دوهفته اصلا پیام نداده نکنه رفته ؟ 
پاسخ:
نمی‌دونم رفتم تو وبش ازش پرسیدم ولی نیست نیست که جواب بده ای خدا
شاید وااای خدا 
ولی قول داد نره :(
سلام عزیزم خوبی 😍😍😍
ببخشید دیر اومدم 
الان چیکار می کنی 
خونه تکونی کمک مامان هستی؟
پاسخ:
سلام عزیز جانم😍😍😍
تو هر وقت بیای قدمت رو چشمه گلم 
الانم بیکار میگردم
آره از بیشتر کارا رو کردیم آشپز خونه تموم شده اتاقامون تموم شده مونده فقط پتو هامون (اونم مامان میگه خودتون بشورین پتو شوییا پتو های بیمارستان هم میدن کثیف هست )مامان کار نمیکنه اصلا منو آبجی همه کارا رو میکنیم 
خودت چی کمک مامان می‌کنی ؟
سلام تو وبم چالش گذاشتم اگه دوست داشتی شرکت کن:)))
پاسخ:
سلام 
حتما شرکت میکنم :))))
خدا قوت عزیزم 😍😍😍
من  تازه شروع کردم 
فکر کنم ۱۰ روزی کار دارم 

پاسخ:
فداتشم عزیزدلم 
الله یقویک 
بذار کارا رو شب انجام بده که به درست هم لطمه نخوره 
خدا نکنه عزیزم 😍😍😍
من خورد خورد کار می کنم ☺☺☺
پاسخ:
آره عالیه اینجوری ماهم خورد خورد کار میکردیم که منم درس بخونم 
ادموند جان دلم گرفته......☹☹
نمیتونم بگم چرا کسی نبود بهش بگم واسه همین اینجا گفتم😕😥
پاسخ:
بمیرم خواهری جونم 
خوب کردی عزیزم
خدا نکنه عزیزم همیشه زنده باشی
همین که قربون صدقم رفتی حالم خوب شد😊😁😊❤❤💓💓
🌷🌷🌷🌷مرسی😍😍😍😍😍
پاسخ:
ممنونم 
خدارو شکر 🌹🌹🌹🌹
گفتی خواهری😊💓😊💓😊
حالا از کجا میدونی من دخترم؟😂😂😂😂
پاسخ:
😳😳😳😳
قبلاً گفتی تو هم گیره داری کسی که گیره داره روسری میزنه کسی که روسری میزنه دختره دیگه
همش فکر میکنم از آشنا ها هستی چون گفتی شیرازی هستی واین بده 
آها یادم نبود😂😂😂😂😂😂😂
😂😂از آشناهات....
من که اسمتو نمیدونم😂😂😂
شایدم باشیم خودمون ندونیم ولی فکر نکنم.....
پاسخ:
حالا واقعا دختری یا پسر ؟؟؟؟
شاید ..
ما تو آشناهام یه دونه دختر نوزده ساله داریم که اونم صد درصد تو نیستی نگران نباش...😊😁
پاسخ:
خدارو شکر 😁😁😁
دخترم دیگه😊
گیره هم خیلی دوست دارم😊
پاسخ:
ووووووی آبجی جونم
اسمت چیه 
میشه اسمم رو نگم
ولی اسم باران رو دوست دارم میتونی باران صدام کنی...
راستی عیدت مبارک ادموند جان❤❤❤🎉🎊🎉🎊
پاسخ:
منم اسم باران دوست دارم 
باشه باران جونم 
تشکرااااات فراوان 🌹🌹 عید خودتم مبارک بارانم 😍😍
سلام گونش 😁😁😁
خوبی خواهری 💓💓💓
خواستم فقط حالت رو بپرسم ... دلم هواتو کرد یهو.....
راستی رفتیم تو ماه رجب 
انشالله خوب استفاده کنی ماهم از دعا فراموش نکن......
پاسخ:
صورتی آبجی تویی؟؟؟
قربونت خواهریم
ممنونم لطف داری آبجی جونم ...
دیشب شب آرزو ها بود :)
ان شإالله 
چشم به شرط لیاقت شمام منو دعا کنید 🌼
اسمم رو زده که😕
mn هستم همون باران همون که گیره دوست داره شیرازیم هست...
پاسخ:
ببخش خو بخاطر یع قضیه فک کردم گونش صدام زدی صورتی هستی 
فداتشم آبجی بارانم:)))))
گونش صدات زدم چون گفتی این اسم رو دوس داری
پاسخ:
هههههه ببخش خووووو
خواهش میکنم خواهش میکنم
😂😂😂
پاسخ:
قربونت عزیز آبجی 😘😘😘
خدا نکنه عزیزممم❤💓❤💓❤
پاسخ:
💙💙💙💙💙💙
سلام ادموند جون :)))))
خوبی؟ چه خبرا ؟:)))))))))
پاسخ:
سلام آبجی خوبم خوبی ؟
سلامتی خبری نیست خوبی نیستی ؟:)))))
آره خیلی نمی تونم بیام

پاسخ:
چه بد ان شإالله بخون کنکور که قبول شدی اونموقع زیاد بیا
سلام ادمدند جوننننننننن
عیدت مبارک ادموندی.......❤❤❤🎉🎊🎉🎊🎉🎊
پاسخ:
سلام خواهری جوووونم
ممنونم که تبریک گفتی تشکرات عید شومایم موبارکککک ان شاءالله به آرزو هات برسی
خواهش میکنم
ممنون
 انشالله سالیپر از عافیت و سلامتی و شادی داشته باشی
پاسخ:
قربونت ممنونم و همچنین خودت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">