ASEMAN

دختری با احساساتی آبی تر از آسمان

ASEMAN

دختری با احساساتی آبی تر از آسمان

ASEMAN

- اونا به اعتقادت اهمیت نمیدن

+ اعتقادِ من نیاز به اونا نداره
:)

اِدْموند:مدافع توانگر

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۷ فروردين ۹۸ ، ۲۲:۱۹ کلیپ

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۷ بهمن ۹۷ ، ۰۰:۳۷ چالش

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

نویسندگان

کجا باید برم

سه شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۷، ۰۹:۴۹ ب.ظ

 

کجا باید برم یه دنیا خاطرت تورو یادم نیاره
کجا باید برم که یک شب فکر تو منو راحت بذاره
چه کردم با خودم که مرگ و زندگی برام فرقی نداره
محاله مثل من توی این حال بد کسی طاقت بیاره

#کجا_باید_برم

۹۷/۱۰/۱۸ موافقین ۷ مخالفین ۰
اِدْموند ...

نظرات  (۱۷)

چه قشنگ بود😢
پاسخ:
😞
ممنونم عزیزم 🌼
عاشق این اهنگم واقعا.
دو بار تو عمرم رفتم سینما یکیش همین فیلم بود:دی
پاسخ:
آهنگه عالیه واقعا 
منم این فیلمو رفتم سینما 😊😊
۱۸ دی ۹۷ ، ۲۳:۵۵ فتل فتلیان
فیلمو دوست داشتم 
اهنگه که فوق العادس
پاسخ:
آره خیلی قشنگه :)

ادموند؟؟😒😒
عنوان پستتو خوندم ترسیدم فک کردم میخای بری😑
دیگه از این کارا با من نکن خب؟؟😟


این کد امنیتی رو هم بگیر بی زحمت مرسی اه😑
پاسخ:
جووونم
فداتم که عزیزممم😍😍😍
چشم ببخشید 

مرسی اه 😶
:((
پاسخ:
:)
خوش اومدی حوا بانو 🌼
عاره انقدر که یه لحظه از دستت اعصابم خورد شد البته ناراحتم شدم گفتم دیگه ادموند هم بره دق میکنم :(((

حالا خداروشکر که شایعه بود😂😂

مرسی بابت کد💕💕💕💕
پاسخ:
عکس العملت تو حلقم دنا 
بعد خودت به من میگی زود جواب میدم 😶
من تا کنکور رو دفن نکنم نمی‌رم هیچ‌جا 
دوووورت بگردم عزیزم 😍
کدوم کد دنا؟
چی زود جواب میدم؟؟؟
آفرین که هیچ جا نمیری😊😊😊

کد امنیتی 
اذیت میکنه :(
پاسخ:
آره هههه
من که نمیتونم افرادی مثل تو رو ول کنم برم 
الان بر میدارم 
الان از دستم ناراحت شدی گفتی عکس العملت تو حلقم دنا؟؟ :(
پاسخ:
منظورم زود جواب دادی بهم 
کلیم خوشحال شدم که دوستی مثل تو پیدا کردم 😍😍
وای قربونت عزیزم لطف داری بابا😁😁😁💕💕💕💕😍😍😍

شما سروری💖💖💖


مرسیییی❤❤❤
پاسخ:
خدا نکنه عزیزم 😍😍
جدی گفتم 
خودت سرورتری 💙💙💙💙💗💗💗💗
خواهشات 💟
منم خوشحالم دوست خوبی مثل شماها پیدا کردم💖💖💖💖💖💖
😊😊😊😊😊
پاسخ:
دوووورت بگردم ابجیم💙💜💛💚💗💝⁦❣️⁩💟💞
خدا نکنه😍😍😍😍
پاسخ:
😘😘😘😘😘
۲۰ دی ۹۷ ، ۱۱:۴۹ . ℳƐĦƊℑ .
از بهترین ترانه و آهنگای روزبه بمانی(:
پاسخ:
درسته عالیه واقعا :))
جای که نمیشه رفت 😞
پاسخ:
هیچ جا نمیشه رفت ...😔⁦☹️⁩
۲۵ دی ۹۷ ، ۱۳:۰۱ فاطمه ❤عشق کره
خیل قشنگه😢😔
راستی اصل میدی بیشتر آشناشیم؟
پاسخ:
خیلی تشکر عزیزم 😍
اسممو خواستی تو خصوصی میگمت
۱۹سالمه 
شیرازی هستم 
کنکوریم 
دیگه چی باید بگم ؟
۲۵ دی ۹۷ ، ۱۴:۵۴ فاطمه ❤عشق کره
وااای دقیقا مثل من😍😍😍
من عاشق لی مین هو هستم😘😘😘
فدااااشم
پاسخ:
ایووول
لی مین هو عشقه عشقققق
خدا نکنه دورت بگردممممم😍😍😍😘😘😘
۲۵ دی ۹۷ ، ۱۵:۵۲ فاطمه ❤عشق کره
قربونت عزیزم...خیلی دوسش دارم
عشق و بس
پاسخ:
خدا نکنه گلم 
دقیقاااا
۲۵ دی ۹۷ ، ۱۸:۲۴ فاطمه ❤عشق کره
اوهووم
پاسخ:
🌼🌼🌼

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">