ASEMAN

دختری با احساساتی آبی تر از آسمان

ASEMAN

دختری با احساساتی آبی تر از آسمان

ASEMAN

- اونا به اعتقادت اهمیت نمیدن

+ اعتقادِ من نیاز به اونا نداره
:)

اِدْموند:مدافع توانگر

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۷ فروردين ۹۸ ، ۲۲:۱۹ کلیپ

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۷ بهمن ۹۷ ، ۰۰:۳۷ چالش

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

نویسندگان

خر خون 😎

شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۷، ۰۸:۱۰ ب.ظ

سلاممممم

عاقا من امروز رفتم کتابخونه اندازه ۱۲سال درس خوندم دیگه هر روز میرم کتابخونه 

آی ام خرخون 😎😎😎

کلی هم یخ زدم خیلی سرد بود از فردا پتو مسافرتی میبرم 

۹۷/۱۰/۲۹ موافقین ۲ مخالفین ۰
اِدْموند ...

نظرات  (۱۵)

۲۹ دی ۹۷ ، ۲۰:۱۴ اعلی حضرت همایونی فتحعلی شاه قاجار
درود بر تو
موفقیت از آن توست 
قول میدهم با همین فرمان جلو بروی و خوب درس بخوانی ، در دربارمان کاری برایت محیا کنم 
پاسخ:
زنده باد اعلی حضرت 
ایشالا 
اگر وزیر یا جانشینت قرارم میدهی همچنان میخونم:))) 
۲۹ دی ۹۷ ، ۲۰:۱۴ نیلوفر کیانی
افرین من یه ماه درس نخوندم 
پاسخ:
من بعد از یکماه نخوندن یا کم خوندن شدید امروز شروع کردم که به امید خدا بخونم 
۲۹ دی ۹۷ ، ۲۰:۱۵ کاکتوس :)
خدا قوت 
موفق باشین 
پاسخ:
تشکرات
سلامت باشی و همچنین :)
۲۹ دی ۹۷ ، ۲۱:۲۴ اعلی حضرت همایونی فتحعلی شاه قاجار
اگر درس بخوانی 
و به کسب علم و حکمت بپردازی 
اراده همایونی بر آن است که جایگاهی قریب به خودمان برای شما بگذاریم ، هرچند علی الظاهر نسوان در دربار جایگاهی ندارند، و ممکن است جملگی بر ما بشورند ولکن امر همایونی مان مطاع است.

پاسخ:
چشمممم ای ام خرخونننن شدم دیگه 
میرم همون وزیر روم شرقی میشم نخواست😒
ما میتوانیم
فایتینگگگگگگ🙌🙌
پاسخ:
عارههههههه ما میتونیم 😎😎😎
همون که تو گفتی 😁😁
😂😂😂😂
پاسخ:
😂😂😂😂😂😂
😂😂😂😂😂😂😂😂
پاسخ:
😂😂😂😂😂🤗🤗🤗🤗🤗
۳۰ دی ۹۷ ، ۰۹:۵۶ ❤❤ EXOYAS ❤❤
با یه حساب سر انگشتی ، اگه تو 24 ساعت هم درس خونده باشی ینی...
ینی در طول این 12 سال چیکار میکردی دقیقا؟؟ :دی

خرخون شدنت مبارک!! :دی
پاسخ:
هههههه اگه من درس می‌خواندم کی می دفتر و پیش معلما گشت میزد 
شیطونی 😂😂😂😂
 فداتممممم مبارک مبارک مبارک 😂😂😂
تو می تونی
پاسخ:
می تونممممم:)))))
۰۱ بهمن ۹۷ ، ۰۹:۰۶ ❤❤ EXOYAS ❤❤
پس توو جرو نیمکت ذخیره ی اساتید بودی انگار!! :دی
توو دفتر چیکار میکردی تو دختر!!؟!
پاسخ:
ههههههه شکسته نفسی می‌کنی 😂😂😂
من فک کن با دوستم سه ماه پرورشی مدرسه کامل دستمون بود اصلا معاون پرورشی نداشتیم
هر وقت امتحان داشتم میرفتم تو دفتر معاونین میگفتم خانم کاری نیست انجام بدم من امتحان دارم هیچی نخوندم بعد میگفتن باشه بیا بشین کل مدرسه اینجوری سپری شد😂😂😂عزیز دردونه مدرسه بودم
۰۱ بهمن ۹۷ ، ۱۵:۴۷ محمد (شاهرخ)
اگه پتو مسافرتی بردی اندازه ۱۲ سال میخوابی 😂
پاسخ:
هههههه اینقدر سرده که انگار تو قطب هستی یعنی من میمیرم از سرما قندیل میبندم اصلا فایده نداره پتو😂😂😂
۰۱ بهمن ۹۷ ، ۱۵:۵۹ فتل فتلیان
من کتابخونه هم رفتم بازم درس نخوندم 😐
پاسخ:
ههههههه واقعا آفرین 😂😂😂
من فعلا خر خونی میکنم اگه خر گازم نگیره
۰۹ بهمن ۹۷ ، ۲۰:۴۷ دخـترکــِ بی نام :))
افررین😊
پاسخ:
سلام دخترک بی نام جونم 
خیلی خوش اومدی 🌼🌼🌼
تشکرااات
۱۲ بهمن ۹۷ ، ۰۰:۲۲ دنیای کامپیوتر ...
اگر وای فای رایگان دارد، آدرس را به ما هم بگویید.
پاسخ:
وای فای رایگان نداره اونایی که عضو هستن میتونن استفاده کنن 
من گوشی ندارم استفاده کنم :((((
۱۲ بهمن ۹۷ ، ۰۰:۳۰ دنیای کامپیوتر ...
چقدر عالی، پس بروم عضو شوم و با پوشش درس خواندن، یک لپ تاپ قاچاقی وارد کنم و اینجاست که وای فای کتابخانه باید شهادتین را ذکر کند...
پاسخ:
حتما عضو شو من چقدر حسرت میخورم که گوشی ندارم 
ما لیتاپ بدون قاچاق عادی می‌بریم 
همه وصل هستن پس سرعت خیلی خوبی نداره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">