ASEMAN

دختری با احساساتی آبی تر از آسمان

ASEMAN

دختری با احساساتی آبی تر از آسمان

ASEMAN

- اونا به اعتقادت اهمیت نمیدن

+ اعتقادِ من نیاز به اونا نداره
:)

اِدْموند:مدافع توانگر

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۷ فروردين ۹۸ ، ۲۲:۱۹ کلیپ

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۷ بهمن ۹۷ ، ۰۰:۳۷ چالش

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

نویسندگان

پیشنهاد

جمعه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۵۳ ب.ظ

سلام دوستان 😊
لطفاً بهم فیلم پیشنهاد بدین ممنون میشم 
احساس میکنم فیلم خونم پایین اومده 💿💻
لطفا خارجی باشه و موضوعش رو بگید خیلی دوست دارم یه فیلم جدید و خوب ببینم 🤗🤗🌹

پ ن:پیشنهاد خودم به شما هم چهارتا فیلم فوق العاده هست خودم که خیلی دوست داشتم 
یکیش delibal (فیلمش عاشقانه هست و ترکیه ای هست ولی شخصیت های فیلمهای رو خیلی دوست داشتم )
یکی دیگشمwe are the night (فیلم خون آشامی هست که واقعا عالیه)
فیلم جوخه انتحار رو هم ببینید حتما در مورد جوکر هست خیلی دوستش دارم 
شوالیه ی تاریکی رو هم خیلی عالیه 

۹۷/۱۱/۱۲ موافقین ۴ مخالفین ۰
اِدْموند ...

نظرات  (۱۷)

۱۳ بهمن ۹۷ ، ۰۰:۰۱ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
سلام
میان ستاره ای یا interstellar (درباره فضا و سفر در زمانه به صورت علمی)
حیثیت یا prestige (درباره دو شعبده باز و رقابتشون با هم هست)
قاعده بازی یا state of play ( در مورد یه سناتور آمریکایی هست که یه خبرنگار میخواد سر از کاراش دربیاره)
پاسخ:
سلام استاد بزرگ 
فیلم های سفر در زمان رو خیلی دوست دارم ممنونم 
احساس میکنم فیلما رو خیلی دوست دارم 
خیلی ممنونم 
سریال :
+سیزده دلیل برای اینکه
+سرگذشت یک ندیمه
اولی رو احتمالا میدونی، دومی یه فیلم پسااخرالزمانیه، در مورد وقتی که دنیا به هم ریخته و تعداد کمی از آدما می تونن بچه دار بشن، یه سری از مذهبی های افراطی امریکا شورش می کنن و حکومت جذید تشکیل میدن که دوباره برده داری رو رایج می کنه، اینطور که زنانی که وی تونن بچع دار بشن تحت عنوان ندیمه به خدمت فرمانده ها و زناشون در میان تا براشون بچه دنیا بیارن
فیلم در مورد یکی از این ندیمه هاست که بچه اشو ازش گرفتن شوهرش فرار کرده کانادا و خودشم داره سعی میکنه فرار کنه
داستانش خیلی حذاب و ملموسه:)
.
سینمایی:
+Brain on fire
در مورد یه روزنامه نگار نیویورکیه که بخاطر یه بیماری خودایمنی بدنش به مغزش حمله کرده و نیمکره ی راست مغزش تقریبا از کار افتاده
داستانش واقعی و جذابه
+everything everything
در موردیه دختره که بیماری خودایمنی شدید داره وتمام عمرش رو باید تو خونه بمونه ولی عاشق پسر همسایه شون میشه و یه چیزایی می فهمه که زندگیشو عوض میکنه
+Fahrenheit 451
یه فیلم پسا آخر الزمانی دیگه. درمورد جامعه ای که همه ی کتابا رو می سوزونن و توش کتاب خوندن ممنونعه
+the fault in our staRs
در مورد دو تا دختر پسر سرطانی که عاشق هم میشن و هی نمی تونم گیزی در موردش بگم، محشره اگه درام دوست داری. چهل دیقه آخرش گریه ات قطع نمیشه
.
بازم میتونم بگم اگه خواستی:))
پاسخ:
اسی جونم خیلییییییی ممنونم  فیلم های آخر زمانی رو خیلی دوست دارم 
فیلم چهارمی که گفتی احساس میکنم نگاه کردم 
خیلی ممنونم بابت پیشنهاداتت امیدوارم دیگران هم استفاده کنن
ممنونم ازت :)))
دوباره خواستم بهت میگم خیلی تشککککر
راس میگی؟
منم عاشق فیلم های آخر الزمانیم:))
پس حتما ندیمه رو نگاه کن محشره:)
خواهش میکنم عزیزم:)
پاسخ:
آره واقعا یه فیلم آخر زمانی دیدم اسمش یادم نمیاد حالا پیدا کردم بهت میگم خیلی جااالب بود 
حتما میبینمش:)))))
فدات لطف کردی عزیزم :)))
سلام مومن. جزاکم الله خیرا


دهه فجرتان مبارک باد


این فیلم را ببینید و کیف کنید..
http://roozdl.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D9%85%D8%AF%D8%B1%D8%B3%D9%87-%D9%87%D9%86%D8%AF%DB%8C-2017-hindi-medium-%D8%A8%D8%A7-%D8%AF%D9%88%D8%A8%D9%84%D9%87-%D9%81%D8%A7%D8%B1/


عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام مومن 
ممنونم و همچنین برشما 
فیلم کمدی هم خیلی دوست دارم 
بسیار ممنانم از شما 
وهم چنین 
علی یارتون 
مجددا سلام عرض شد...

عارضم خدمت شما که این فیلم اصلا کمدی نیست...
و البته هندی نیست(لبخند)
یعنی از گریه و اینها هم خبری نیست...

بلکه مفهوم عمیقی را ارائه میده...

این فیلم را به طور کاملا اتفاقی یه شب پیدا کردم و دیدم...
می خواستم یه کاری برای یه مدرسه انجام میدادم و دنبال مطلب بودم که به این فیلم برخوردم...

پیشنهاد می کنم حتما فیلم را ببینید...
چون بسیار فیلم درستیه...

یا علی
پاسخ:
سلام 
آقا من تو توضیحات فیلم دیدم نوشته درام و کمدی 
نکنه اشتباهی باز شده چون فیلم هندی بود 
خیلی ممنونم از پیشنهادتون من هنوز تو شکم 
یاعلی
فیلم، ساخته هنده...منتهی منظورم اینه که گریه دار نیست..

از دست شما(لبخند)


پاسخ:
آهان سپاس فراوان از شما 🌹🌹🌹
۱۳ بهمن ۹۷ ، ۰۸:۵۹ اعلی حضرت همایونی فتحعلی شاه قاجار
درود 
in time 
فیلم خوبی است

پاسخ:
درود فراوان بر اعلی حضرت 
ممنونم اعلی حضرت 🌹🌹
فیلم آخروالزمانی بنظرم  mad max: fury road
پاسخ:
حتما میبینمش خیلی ممنونم :))
۱۵ بهمن ۹۷ ، ۱۰:۰۸ محمد (شاهرخ)
اگر اهل فیلم اکشن هستید
- 13 ساعت بنغازی
- جک ریچر

اگر از خون ریزی بدتون نمیاد و اهل ورزش های رزمی هستید
- شکست ناپذیر
- یورش نهایی
پاسخ:
من فیلممم خیلی دوست دارم فرقی نداره 
خیلی خیلی تشکر :)
۱۵ بهمن ۹۷ ، ۱۵:۱۰ فتل فتلیان
جدیدا نجات سربازرایان رو دیدم ، شاید خیلی دوره ولی دوستش داشتم 
دست نیافتی ها 
مسیر سبز 
فارست گامپ 
ویل هانتینگ نابغه 
اگه میتونی منو بگیر
اووووومممم چرا دیگه چیزی یادم نمیاد 
ولی اینارو من که دوست داشتم امیدوارم ازشون خوشت بیاد
پاسخ:
فتیل خیلیییییی تشکر از فیلمات احساس میکنم فیلمای خوبیه ممنونم :)))
۱۵ بهمن ۹۷ ، ۲۳:۰۴ فتل فتلیان
خیلی خواهش
امیدوهرم ازشون خوشت بیاد 
کلا کم فیلم دیدم ، هیچی یادم نمیاد ، یادم اومد بازم بهت معرفی میکنم
پاسخ:
:)))))
فیلم خواستین پیشنهاد میدم 
خیلی خیلی تشکر لطف کردی🌹🌹🌹
۱۵ بهمن ۹۷ ، ۲۳:۵۸ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌
فیلم خجالت نکش ،عالیه

پاسخ:
تیکه تیکه هاشو دیدم ولی باید یبار دانلود کنم کامل ببینم مرسی جانم 🌹🌹
۲۰ اسفند ۹۷ ، ۱۶:۵۶ امیررضا نصیری
خب من زیادی فیلم نگاه نمیکنم اما اگه دنبال فیلم های ابر قهرمانی یا غیر واقعی گشتید فیلم های کمپانی مارول خیلی خوبن
پاسخ:
ابر قهرمانی زیاد نگاه نمیکنم ولی تشکر :)))
۲۱ اسفند ۹۷ ، ۱۳:۴۶ امیررضا نصیری
خخخخخ ابر قهرمانی انسان رو به تخیلات خود میبره و تخیل انسان را نامحدود میکند شما چه فیلمی برای من پیشنهاد میکنید؟
پاسخ:
چه جالب نمی‌دونستم ولی کلا من چیزایی که به واقعیت بیشتر شبیه باشه رو دوست دارم 
خب بستگی داره فیلم چجوری دوست دارید؟
۲۱ اسفند ۹۷ ، ۱۵:۴۱ امیررضا نصیری
من همه جور فیلمیو دوست دارم از علمی تخیلی گرفته تا اکشن و رمانتیک البته بیشتر اوقات تنهام پس هرچی دلم بخواد میتونم ببینم شما خودتون هرچی دوست دارین به منم بگین یه نگاه بندازم حداقل کمی از اوقات تنهاییم رو پر میکنه سرگرم میشم سپاس
پاسخ:
من هر چی فیلم هست میبینم حالا برات می‌فرستم 
۲۲ اسفند ۹۷ ، ۱۳:۱۷ امیررضا نصیری
تشکر و سپاس فراوان
پاسخ:
ببخشید دیشب نتونستم الان میام براتون می‌فرستم 
۲۲ اسفند ۹۷ ، ۱۹:۳۳ امیررضا نصیری
بسیار متشکر از گزینه هایی که دادید با تشکر و سپاس فراوان :)
پاسخ:
خواهش میکنم کاری نکردم که :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">