ASEMAN

دختری با احساساتی آبی تر از آسمان

ASEMAN

دختری با احساساتی آبی تر از آسمان

ASEMAN

- اونا به اعتقادت اهمیت نمیدن

+ اعتقادِ من نیاز به اونا نداره
:)

اِدْموند:مدافع توانگر

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۷ فروردين ۹۸ ، ۲۲:۱۹ کلیپ

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۷ بهمن ۹۷ ، ۰۰:۳۷ چالش

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

نویسندگان

شاعر

يكشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۷، ۰۵:۱۱ ب.ظ

چه حرف ها که درونم نگفته می ماند...خوشا به حال شماها که شاعری بلدید!!


۹۷/۱۰/۱۶ موافقین ۲ مخالفین ۰
اِدْموند ...

نظرات  (۱۱)

۱۶ دی ۹۷ ، ۱۷:۲۷ فتل فتلیان
Wow
پاسخ:
:/
شاعر نبودن من Wowداره 😂😂
۱۶ دی ۹۷ ، ۱۷:۳۳ فتل فتلیان
😂😂😂
نه با این که گفته بود خیلی حال کردم دیگه از خود بی خود شدم  که دیگه شدwow
پاسخ:
Yes baby
بعله بعله خیلی wow😂😂😂
حالا شاعری هیچی ،ولی طعنه زدن رو یاد بگیر :)))
پاسخ:
تنها کاری که نمیتونم انجام بدم طعنه زدنه :)))
همون بلد نباشم بهتره شاعری خوبه 
آره پس شعر یاد بگیر :))
پاسخ:
ان شالله که یاد بگیرم 
دقیقا:):
پاسخ:
:))))
ممنونم از حضورتون  :)
۲۵ دی ۹۷ ، ۱۳:۰۲ فاطمه ❤عشق کره
در این کوچه های غم
خدایا تنها تویی پناهم
بگذار که بمیرم
و نبینم این همه غم
......................
شعری از خودم
پاسخ:
خوشبحالت یه پست دارم در مورد کسایی که شاعر هستن 😍😍
خیلی قشنگه شعرت خیلی خوش اومدی 🌼
۲۵ دی ۹۷ ، ۱۳:۲۴ فاطمه ❤عشق کره
مرسی عزیزم❤😍😍
پاسخ:
فدات گلم 😍😍😘
۲۵ دی ۹۷ ، ۱۴:۰۴ فاطمه ❤عشق کره
خدانکنه.. عزیزی
پاسخ:
فداتبشم گلم
۲۵ دی ۹۷ ، ۱۴:۵۴ فاطمه ❤عشق کره
خدانکنه گلممممممم😍😘❤
قربونت
پاسخ:
خدا نکنه نفسسس 😘😘
۲۵ دی ۹۷ ، ۱۵:۵۳ فاطمه ❤عشق کره
عزیزمی
پاسخ:
فداتشم
خودت این شعره رو گفتی؟!
خیلی قشنگه خوشم اومد👏👏👏👏👏👏
پاسخ:
نه بابا منکه شاعری بلد نیستم 
ممنونم 🌹🌹🌹🌹

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">