ASEMAN

دختری با احساساتی آبی تر از آسمان

ASEMAN

دختری با احساساتی آبی تر از آسمان

ASEMAN

- اونا به اعتقادت اهمیت نمیدن

+ اعتقادِ من نیاز به اونا نداره
:)

اِدْموند:مدافع توانگر

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۷ فروردين ۹۸ ، ۲۲:۱۹ کلیپ

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۷ بهمن ۹۷ ، ۰۰:۳۷ چالش

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

نویسندگان

آمار گیری (دنا)😍

سه شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۲۱ ق.ظ

طی آمار گیری دنا(http://me-and-me.blog.ir )معلوم شد که اسم بیان رو باید میذاشتن پاتوق کنکوریای سرکش 😂😂😂همه کنکوری هستیم 😂😂😂
بیشتریا هم یواشکی میاییم 😂😂😂



۹۷/۱۰/۱۸ موافقین ۲ مخالفین ۰
اِدْموند ...

نظرات  (۱۲)

واو اولین نفری هستی که یه پست واس من گذاشت😢😢
الان من اینم👇
Look

مرسی مرسی مرسی😍😍😍

منم یواشکی میام😂😂😂
پاسخ:
خوشحالم که خوشحال شدی دنا جووونم 😍😍😍
باعث افتخاره 😍
خواهش میکنم 
خاصیت کنکور همینه 😂😂😂
ای بابا چرا لینک نمیشه کامنتا؟؟؟ =/

خب اینطوری میدم...

http://s9.picofile.com/file/8348242984/10dae7329b3efcf775a6050bf509ad66.gif

این منم وقتی عنوانتو دید😅😅
پاسخ:
چی؟
واقعاااا عزیزممم 😍😍😍
فداتم که دیگه پست رو از موقتی درمی‌آورم میکنم ثابت 😍
نه لازم نیس مهربون همون موقت بذار باشه😊😊
من جوگیر شدم یه چی گفتم شما چرا به حرفام گوش میدی؟؟😂😂
پاسخ:
دیگه از موقتی در اومد دنا جونم 😍
واااااای خجالت میدی منو (لبخند ملوسانه ی خجل!!)
قربونت مهربون💕💕💕
پاسخ:
کاری نکردم که عزیزم 😍😍😍
خدانکنه دنایی 🌼🌼😍
کنکوری اینجا کنکوری اونجااا کنکوری همه جاا
پاسخ:
کنکوری بیان رو برداشته شده کنکور سرا😅😂😂
حرم سرا نشه صلوات بلندی عنایت بفرمایید :دی
پاسخ:
متاسفانه پادشاه لایق نداریم 😂😂😂

حرم سرا نمیشه نترسین 😒
^_^
پاسخ:
:))
چشم بصیرت میخواد 😀
پاسخ:
با چشم بصیرت دیدیم که نیست 😂😂
من پارسال تو این وضعیت مصیبت بار بودم😂😂
پاسخ:
وااای خیلی خوشبحالت 😑
خیلی وضعیت بدیه 
۱۸ دی ۹۷ ، ۲۰:۱۶ نیلوفر کیانی
منم کنکوریم و یواشکی میام 😂😄😉
پاسخ:
ایوووول خوشم میاد مثل خودم زیاد هست 😂😂😂😂😂
پس بصیرتت مشکل داره برو یه بصیرتولوژی معاینه ات کنه چه وضع بصیرت آخه :دی
پاسخ:
رفتم گفته بصیرتت صد در صده 😂😁
راست گفته دنا😂😂
پاسخ:
😂😂😂شک نکن 
خوش اومدی 🌼

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">